וושינגטון חגגה הלילה (בין חמישי לשישי) ניצחון ביתי חמישי בלבד העונה מ-33 משחקים, אך הוא היה מפתיע במיוחד - 102:109 על סקרמנטו, אחת הקבוצות הטובות במערב.
עבור דני אבדיה זו הייתה סיבה למסיבה. לא רק הניצחון המרשים, אלא קודם כל החזרה שלו למגרשים אחרי שלושה משחקים בהם התאושש מפציעה בברך. הפורוורד הישראלי רשם 17 נקודות (7 מ-14 מהשדה, 2 מ-3 משלוש, 1 מ-3 מהעונשין), 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 איבודים ומדד פלוס מינוס 3- ב-32 דקות, לעיני לא מעט אוהדים בכחול-לבן ביציעים.
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה שומר על פוקס, הלילה מול סקרמנטו
(צילום: Patrick Smith / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
אבדיה קלע 14 נקודות ומעלה בפעם ה-15 מ-17 משחקיו האחרונים והיה כצפוי אחד השחקנים המצטיינים של הוויזארדס (מאזן 58:12), שגם קטעו רצף של חמישה הפסדים. "אני צריך להשתפר, בעיקר בתקשורת בהגנה", אמר אבדיה בסיום. "אני צריך להיות המנהיג ההגנתי שלנו ולשים את כולם במקומות הנכונים. בהתקפה אני צריך להמשיך לשמור על יציבות וליצור לאחרים".
הישראלי הוסיף לגבי ההתפתחות שלו: "לאט-לאט שחקנים יסגרו לי את הנתיב ימינה, זה טוב ואומר שאני צריך לעבוד על יד שמאל. אולי גם אקח יותר זריקות מחצי מרחק אם הצבע יהיה עמוס. אני לא ממהר, אני מנסה לשלוט בדברים הפשוטים ולעשות את העבודה שלי. כשההזדמנות תגיע, עם כל העבודה הקשה שלי - אני מאמין שאהיה בסדר".
הסטורי המפרגן של קייל קוזמה
אבדיה התייחס גם להצטרפותו של הסנטר הצעיר טריסטן ווקצ'ביץ', שלא שותף הלילה: "הוא רק הגיע ל-DC, אכלנו ארוחת ערב ביחד. דיברנו על הדרך שלו מאירופה ונתתי לו מספר טיפים. אני חושב שהוא שחקן נהדר עם פוטנציאל גדול. שמח שהוא איתנו ומקווה שהוא ישחק ויראה למה הוא מסוגל".
אבדיה החמיא גם ליתר השחקנים הצעירים בסגל: "חזרתי אחרי שלושה משחקים והשחקנים הצעירים קיבלו הרבה יותר דקות ועשו עבודה מצוינת. אני רואה אותם עובדים כל יום ומחכים להזדמנות שלהם".
2 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
אבדיה והחברים חוגגים. ניצחון נדיר העונה
(צילום: Patrick Smith / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
קייל קוזמה הוליך את קלעי הוויזארדס עם 31 נקודות ובסיום העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא נראה מחובק עם אבדיה לצד הכיתוב: "האיש שלי". מלבד קוזמה ואבדיה, גם רישון הולמס (6 נקודות) בלט עם 16 ריבאונדים - הכמות הגבוהה ביותר שלו מאז עונת 2021/22. "רישון היה ענק", פרגן לו קוזמה. "אני בטוח שהוא באמת רצה את הניצחון הזה, הוא פשוט להט".
על התצוגה הנהדרת של קבוצתו, אמר קוזמה: "כל ניצחון הוא ניצחון גדול. זו ה-NBA, כל קבוצה יכולה לנצח את השנייה ביום נתון. הכל עניין של לשחק ביחד ולשחק חזק וחכם. אני מרגיש שזה היה אחד המשחקים החכמים ביותר ששיחקנו כל העונה, מההתחלה ועד הסוף".