וושינגטון רשמה הלילה (בין ראשון לשני) את הפסדה ה-35 העונה - 113:104 לדנבר. זו הפעם הרביעית ברציפות שהוויזארדס יורדים מנוצחים, והפסד הבית ה-16 שלהם (מתוך 19 משחקים ב'קפיטן וואן ארנה'). מבחינת האלופה, מדובר בניצחון 30 העונה וחמישי בשבעת משחקיה האחרונים.
דני אבדיה פתח בחמישייה, אך "בילה" דקות רבות על הספסל וסיים עם 4 נקודות בלבד (1 מ-5 מהשדה), כשלראשונה לאחר שמונה משחקים - הוא לא מצליח לקלוע בספרות כפולות. הפורוורד הישראלי הוסיף גם 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-18 דקות על הפרקט.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
משחק התקפי חלש. דני אבדיה
(AP Photo/Nick Wass)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'
גם הוא לא הצליח לעצור אותו. דני אבדיה מול ניקולה יוקיץ'
(Geoff Burke/Reuters)
הוויזארדס רדפו כל המשחק אחרי הנאגטס, אך לא התפרקו והיו בעניינים מתחילת המשחק ועד סופו. האורחת סיימה את הרבע הראשון ביתרון של 9 נקודות והוליכה לאורך כל המשחק בפער שנע סביב ההפרש הזה.
ה-MVP בסדרת הגמר בעונה שעברה, ניקולה יוקיץ', היה נפלא וסיים עם 42 נקודות באחוזים נפלאים מהשדה (15 מ-20), והיה קרוב לטריפל דאבל (12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים). מייקל פורטר ג'וניור וג'מאל מארי סייעו לענק הסרבי ותרמו 19 נקודות כל אחד.
בצד השני, דניאל גאפורד חזר מפציעה, פתח בחחמישייה וסיים עם 15 נקודות. גם טיוס ג'ונס קלע 15, כאשר מי שהוליך את קלעי וושינגטון היה קייל קוזמה (17, לצד 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים). ג'ורדן פול רשם עוד משחק חלש, וסיים עם 4 נקודות (1 מ-7 מהשדה וללא אסיסטים.