האם לינדסי הארדינג תנפץ את תקרת הזכוכית ותהפוך למאמנת הראשית הראשונה בקבוצת NBA? על-פי דיווח ב-ESPN, שארלוט תראיין את הארדינג כמועמדת אפשרית להחליף את המאמן הנוכחי סטיב קליפורד, שיעבור בקיץ לתפקיד הג'נרל-מנג'ר.
הארדינג בת ה-39, כוכבת ה-WNBA לשעבר, נבחרה רק ביום שלישי האחרון למאמנת השנה בליגת הפיתוח. היא הובילה את סטוקטון קינגס (קבוצת הבת של סקרמנטו) למאזן 10:24 והמקום הראשון במערב.
2 צפייה בגלריה
לינדסי הארדינג
לינדסי הארדינג
תנפץ את תקרת הזכוכית? הארדינג
(צילום: AP Photo/Jeff Chiu, File)
לשארלוט, אחת הקבוצות החלשות העונה ב-NBA, יש כמובן מועמדים נוספים לתפקיד: עוזר מאמן דנבר דייויד אדלמן, עוזר מאמן סקרמנטו ג'ורדי פרננדס, עוזר מאמן בוסטון צ'ארלס לי ועוזר מאמן פיניקס קווין יאנג.
ב-NBA האמינו בשנים האחרונות כי מי שתהפוך למאמנת הראשונה בליגה תהיה בקי האמון. בליגה היו בטוחים שהיא תהיה היורשת הטבעית של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו ספרס, אבל לפני שנתיים התייאשה מכך ועברה למשרת המאמנת הראשית של לאס וגאס אייסס מה-WNBA, עימה זכתה בשתי אליפויות רצופות.
2 צפייה בגלריה
מכירה את טוראסי מימיה ב-WNBA. הארדינג
מכירה את טוראסי מימיה ב-WNBA. הארדינג
כיכבה לאורך שנים ב-WNBA. הארדינג
(צילום: רויטרס)
בריאיון לתקשורת האמריקאית, אמרה האמון בשנה שעברה: "יש 30 משרות על הקווים ב-NBA, וקשה נורא להשיג אותן. כשאני אומרת שיש 30 משרות, צריך גם להבין שלא כל ה-30 פנויות, אז אני בעצם מדברת על שלוש או ארבע. אנחנו עדיין בעולם שבו צריך גברים אמיצים שייתנו לנשים הזדמנויות. אני רוצה שיהיה ברור ששכרו אותי כי אני מתאימה ועומדת בדרישות, לא כי אני אישה".