שחקן פילדלפיה סיקסרס מה-NBA, קלי אוברה ג'וניור, פונה הלילה (בין שבת לראשון) לבית החולים, לאחר שנדרס על ידי אופנוע. לפי הדיווחים, המקרה אירע בסביבת מקום מגוריו של הכדורסלן בן ה-27, והמשטרה חוקרת את פרטי האירוע.
ב-ESPN דיווחו כי לאחר טיפול ראשוני הפורוורד שוחרר לביתו, והצוות הרפואי של הקבוצה "יעבוד איתו באופן צמוד על מנת לטפל בפציעות מהן סובל". על פי הכתב אדריאן ווג'רנאוסקי, אוברה ג'וניור צפוי להחמיץ משחקים רבים ולהיעדר זמן רב מהמגרשים בעקבות אותה תאונה, אך יוכל להספיק לחזור לשחק עוד העונה.
1 צפייה בגלריה
שחקן פילדלפיה סיקסרס קלי אוברה ג'וניור
שחקן פילדלפיה סיקסרס קלי אוברה ג'וניור
יוכל לחזור לשחק עוד העונה. קלי אוברה ג'וניור
(Patrick McDERMOTT/AFP)
מהסיקסרס נמסר לאחר התאונה: "קלי אוברה ג'וניור נדרס על ידי אופנוע במרכז העיר. הוא נמצא במצב יציב ומטופל בבית החולים. נמסור מידע נוסף ברגע שיהיה לנו. בבקשה הצטרפו אלינו באיחולי החלמה מהירה לקלי ומשפחתו, בזמן שהוא מחלים ומתאושש מהמקרה". כאמור, השחקן שוחרר מבית החולים לביתו.
קלי אוברה ג'וניור החל את דרכו ב-NBA בשנת 2015, כשנבחר במקום ה-15 בדראפט על ידי אטלנטה, והועבר ממנה לוושינגטון. אחרי שלוש שנים בוויזארדס הוא שיחק שנתיים בפיניקס, עונה אחת בגולדן סטייט ועוד שנתיים בשארלוט. הקיץ הוא חתם בפילדלפיה, וקלע בשמונת המשחקים ששיחק 16.2 נקודות בממוצע למשחק, זאת בנוסף ל-5.1 ריבאונדים. בעונה שעברה העמיד את ממוצע השיא שלו מבחינת נקודות - 20.2.