"אנחנו חייבים למצוא לו מילה חדשה, הוא מגדיר את המשחק מחדש כל יום. זו פשוט ברכה לשחק לצידו". הדובר: חואן טוסקאנו-אנדרסון, שחקנה של גולדן סטייט, שיצא מגדרו אחרי עוד הופעת ענק של סטף קרי, שהוליך הלילה (בין חמישי לשישי) את הווריורס ל-101:119 על קליבלנד - הניצחון הרביעי ברציפות של הקבוצה.
קרי אמנם החטיא את שמונה הזריקות הראשונות שלו מחוץ לקשת, אבל סיים לבסוף עם 4 מ-13 לשלוש בדרך ל-33 נקודות, 5 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-2 חסימות. רק לפני שלושה ימים עקף את ווילט צ'מברליין כקלעי הגדול בתולדות המועדון, אבל זה לא הסיפור היחידי. הממוצעים שלו בחודש אפריל פשוט מטורפים בכל קנה מידה: 39.9 נקודות ב-57 אחוז מהשדה, 6.9 ריבאונדים ו-6.7 שלשות לערב.
2 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
אין עוד מלבדו. קרי
(צילום: AP)
הממוצעים המטורפים של קרי בחודש אפריל
"הוא מדהים לאחרונה, אפילו בסטנדרטים שלו", הודה מאמן הווריורס, סטיב קר. "זו תוצאה של חיים שלמים של אימונים ועבודה קשה. הסיפור זה שהוא פשוט מככב ערב אחרי ערב". גם ג'ארט אלן מהקאבס נשאל בסיום על היכולת של קרי ופירגן: "זה מדהים איך הוא משחק. הוא יכול לקלוע כל זריקה, ממחצית המגרש ועד קו הבסיס".
קרי, שרשם משחק תשיעי ברציפות בו הוא קולע 30 נקודות ומעלה (שיא אישי והשחקן הראשון במועדון שעושה זאת מאז ריק בארי בעונת 66/67), הצטנע: "אני פשוט מנסה להביא לקבוצה שמחה ואש בעיניים. יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור, אבל שמח שאנחנו מצליחים לנצח בכל מיני דרכים".
אגב, במחצית המשחק כתבת NBC, קרית' ביורק, צייצה כי היא "רוצה לראות את ריקוד האווירון" של קרי אחרי שלשה - ותייגה את השחקן. קרי כנראה הציץ בטלפון שלו במחצית ואחרי השלשה הבאה - ביצע את הריקוד המדובר.
הבקשה של ביורק והריקוד של קרי

גאסול פרק את האצבע ביד: "גם ככה אני לא משתמש בה"

לוס אנג'לס לייקרס הפצועה והחבולה כבר עם הפסד רביעי משבעה משחקים, אחרי ה-121:113 הביתי לבוסטון. הקהל בסטייפלס סנטר חזר לראשונה העונה לאולם, אבל חזה בהתעוררות מאוחרת של קבוצתו (ריצת 2:24 ברבע האחרון) שהספיקה רק לסיום צמוד, לא יותר.
אחרי שאנדרה דראמונד ומרקיף מוריס לא שיחקו הלילה, גם מארק גאסול הצטרף לרשימת הפצועים. הספרדי אמנם הוליך את קלעי הלייקרס עם 18 נקודות, אבל פרק את אצבע יד שמאל במהלך המשחק. "מקווה שאשחק, גם ככה אני לא משתמש ביד הזו יותר מדי", צחק גאסול בסיום.
2 צפייה בגלריה
מארק גאסול
מארק גאסול
גאסול מול הסלטיקס. עוד פציעה ללייקרס
(צילום: AP)
הבשורות המשמחות עבור אוהדי אל.איי מגיעות מאנתוני דייויס, שעל פי המאמן פרנק ווגל קיבל אישור לערוך אימונים במגע מלא וצפוי לחזור לסגל בקרוב. "אלה חדשות טובות", אמר ווגל והוסיף כי הוא עוד לא יודע מתי יערוך הסנטר את הקאמבק שלו, אחרי שלא שיחק כלל מאז ה-14 בפברואר.