לא שקט בדאלאס מאבריקס. בעונה הבאה, חוזה הרוקי של לוקה דונצ'יץ' נגמר והוא יהפוך לשחקן חופשי. באתר "אתלטיק" דיווחו הערב (שני) בהרחבה על מתיחות בין הסלובני להנהלת המועדון, מתיחות שאולי תגרום לדונצ'יץ' לעזוב. בעלי הקבוצה מארק קיובן מיהר להכחיש את הכתבה בטוויטר וצייץ ש"זה בולשיט".
על פי הדיווח, דונצ'יץ' ושחקנים אחרים לא אוהבים את הרלאבוס וולגריס, שחקן פוקר לשעבר שנחשב לחבר קרוב של הבעלים מארק קיובן. לוולגריס אין רקע בכדורסל, והוא מונה ע"י קיובן ל"מנהל המחקר והפיתוח" של דאלאס, אולם לפי הפרסום ב"אתלטיק" הוא משמש כג'נרל-מנג'ר לכל דבר ואף מתערב למאמן ריק קרלייל בעבודת האימון, עד רמת החילופים ומי יעלה בחמישייה. המעורבות של וולגריס שמתואר בכתבה כ"אדם שלא יודע לדבר עם אנשים", גרמה לקרע בינו לבין חלק מהשחקנים, כולל לוקה דונצ'יץ'.
1 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'. ימשיך בדאלאס?
(צילום: AP)
בכתבה מתואר כי הסלובני כעס מאוד כאשר וולגריס עזב את המגרש 45 שניות לסיום, כשדאלאס פיגרה ב-10 נקודות מול ניו יורק ניקס במשחק שהתקיים בסוף ינואר. מאז וולגריס לא הגיע למשחקים. במקרה אחר, וולגריס סימן עם ידיו לדונצ'יץ' להירגע, אחרי השחקן איבד כדור, מה שגרם לשניים להתעמת מילולית. וולגריס אמר לאחר מכן כי סימן לכל הקבוצה להירגע, ולא ספציפית לדונצ'יץ'.
כאמור, גם שחקנים אחרים לא מסתדרים עם וולגריס ותוהים למה אדם בלי רקע בכדורסל קיבל סמכויות כל כך נרחבות בארגון. דונצ'יץ' יוכל לחתום על חוזה מקסימום לחמש שנים שיכניס לו יותר מ-200 מיליון דולר.