יש כאלו שאומרים שהסדרה בין ברוקלין ומילווקי היא הגמר האמיתי – הסדרה בה תוכרע מי תלך עד הסוף ותזכה באליפות. אם זה נכון, אז הנטס יכולים להיות מאוד אופטימיים בנוגע לסיכויים שלהם לסיים כאלופים אחרי שלפנות בוקר (בין שבת לראשון) הם גברו 107:115 על הבאקס ועלו ל-0:1 במשחק הראשון בסדרה.
זה היה ההפסד הראשון של מילווקי בפלייאוף לאחר שבסיבוב הראשון היא טיאטאה את מיאמי בדרך ל-0:4 קליל. הפעם המשוכה הייתה גבוהה הרבה יותר, וזה הורגש.
5 צפייה בגלריה
שחקני ברוקלין חוגגים
שחקני ברוקלין חוגגים
הם יכולים להיות מרוצים מהיכולת. שחקני ברוקלין חוגגים
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
נפצע אחרי פחות מדקה. ג'יימס הארדן
(צילום: AFP)
המארחת אמנם איבדה את ג'יימס הארדן שנפצע כבר בפתיחה, אך לשמחתה יש לה עוד שני סופרסטארים בחמישייה שידעו לחפות על כך ולעשות את העבודה. קווין דוראנט סיים עם 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, קיירי ארווינג הוסיף 25 נקודות ו-8 אסיסטים, וכששניהם משחקים כך, סטיב נאש יודע שהקבוצה שלו כמעט בלתי ניתנת לעצירה.
בהיעדרו של הארדן, ג'ו האריס (19 נקודות) ובלייק גריפין (18 נקודות ו-14 ריבאונדים) נטלו ביחד בעול השגת הנקודות. גם ההגנה עשתה את שלה והצליחה להגביל את מילווקי ל-13 נקודות פחות מהממוצע העונתי, שמדרג אותה במקום הראשון ב-NBA.
5 צפייה בגלריה
קווין דוראנט מטביע
קווין דוראנט מטביע
ביכולת שיא. קווין דוראנט מטביע
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
בלייק גריפין מול יאניס אנדטוקומבו
בלייק גריפין מול יאניס אנדטוקומבו
נתן משחק נהדר. בלייק גריפין מול יאניס אנדטוקומבו
(צילום: AFP)
ומה לגבי המפסידה? יאניס אנדטוקומבו היה טוב מאוד עם 34 נקודות ו-11 ריבאונדים, אבל הוא וחבריו פשוט לא פגעו מבחוץ עם 6 מ-30 חלש במיוחד. ברוק לופז (19 נקודות) וג'רו הולידיי (17 נקודות ו-9 ריבאונדים) ניסו לעזור, אך כשקריס מידלטון (13 נקודות ו-13 ריבאונדים) קולע ב-6 מ-23 מהשדה ומסיים ללא אף שלשה, זה קצת בעייתי.
עכשיו נותר לחכות ולראות מה מצבו הרפואי של הארדן, וכמה זמן הוא ייעדר – אמנם הלילה הנטס לא הושפעו מכך, אך כשהבאקס יתחילו לקלוע מבחוץ, גם סטיב נאש יצטרך עוד קצת כוח אש.
5 צפייה בגלריה
קווין דוראנט חוסם את ג'רו הולידיי
קווין דוראנט חוסם את ג'רו הולידיי
גם ההגנה של ברוקלין עבדה. דוראנט חוסם את ג'רו הולידיי
(צילום: רויטרס)