המזל הרע ממשיך להכות בקבוצות הכדורסל בניו יורק. סברינה יונסקו, הבחירה מספר 1 בדראפט וכוכבת ניו יורק ליברטי, נפצעה הלילה (בין שישי לשבת) בקרסול, עברה בדיקת MRI ותיעדר כחודש מהמגרשים.
במהלך הרבע השני, יונסקו דרכה על רגלה של בטנייה לייני מאטלנטה דרים (ושחקנית אליצור חולון בעבר), סובבה את הקרסול ולא שבה יותר למשחק, שהסתיים בהפסד שלישי ברציפות של הליברטי ב'בועה' בפלורידה - 84:78.
2 צפייה בגלריה
סברינה יונסקו
סברינה יונסקו
סברינה יונסקו
(צילום: AFP)

בכך, הליברטי איבדו את הגארדית השלישית בסגל אחרי הפציעות של קיה נרס ואסיה דור. "נצטרך לשבת ולראות מה עושים", סיכם המאמן וולט הופקינס. עד הפציעה הלילה, הגארדית קלעה 10 נקודות (4 מ-5 מהשדה) מול אטלנטה.
הפציעה של יונסקו מגיעה אחרי הופעת הענק שלה מול דאלאס, שכללה 33 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. יונסקו היא כמובן השחקנית הכי מדוברת בתקופה האחרונה ואפילו לברון ג'יימס צייץ לה הלילה: "תחלימי כמה שיותר מהר".

סופרסטארית עוד במכללות

כידוע, כבר בשנה שעברה יונסקו הייתה יכולה להיבחר ראשונה בדראפט, אבל המשיכה שנה נוספת במכללת אורגון. הליברטי (שעברו לברוקלין), בדומה לניקס, הם קבוצה כושלת בשנים האחרונות. בעבר הגיעו שלוש פעמים לגמר ה-WNBA, אבל זה קרה אי שם ב-1999, 2000 ו-2002. בשנתיים האחרונות הם אפילו לא הצליחו להשתחל לפלייאוף.
יונסקו הפכה לפני חצי שנה לראשונה (גבר או אישה) שסיימה קריירה במכללות עם לפחות 2,000 נקודות, 1,000 ריבאונדים ו-1,000 אסיסטים. היא גם שברה את שיא הטריפל-דאבלים בקולג'ים - 26 - והייתה יכולה אפילו לשפר אותו אם הייתה לה הזדמנות לשחק בטורניר ה-NCAA שהופסק.

לאחר בחירתה בדראפט הודיעה יונסקו כי חתמה על חוזה פרסום רב שנתי עם חברת נייקי, ולא בחרה באנדר ארמור, בו הפרזנטור הוא סטף קרי, ששכנועיו לא עזרו מסתבר. על הדרך גם זכתה לברכה מקווין דוראנט, הכוכב הפצוע של ברוקלין נטס, שהתרגש אף הוא מהגעתה לתפוח הגדול.