שחקן ראשון ב-NBA הודיע כי החליט שלא לשחק עם קבוצתו כשהעונה תחודש בדיסני וורלד באורלנדו בעוד קצת יותר מחודש. מדובר בדייויס ברטאנס הלטבי, שחקנה של וושינגטון. על פי הדיווח ב-ESPN, הוויזארדס תומכים בהחלטתו ואף מתכוונים להציע לו חוזה חדש בקיץ.
ברטאנס קרע בעבר פעמיים את הרצועות בברך, והחשש שלו הוא שזמן ההכנה היחסית קצר לחידוש העונה ועומס המשחקים עלול לסכנו, יחד עם העובדה שהוא מסיים חוזה ופציעה משמעותית נוספת תפגע לו בקריירה.
1 צפייה בגלריה
דייויס ברטאנס
דייויס ברטאנס
ברטאנס. מעדיף לשמור על עצמו
(צילום: AP)
הלטבי חווה את עונתו הטובה בקריירה במדי וושינגטון. הוא קלע 15.9 נקודות (42.4 אחוזים לשלוש) ב-29.3 דקות. הוא אף נחשב לאחד המועמדים לתואר השחקן השישי של העונה.
הסיכויים של וושינגטון להיכנס בסופו של דבר לפלייאוף המזרח קלושים. היא נמצאת בפער של 5.5 משחקים מאחורי אורלנדו שבמקום השמיני ושישה משחקים מברוקלין השביעית. כדי להגיע לטורניר הכניסה לפלייאוף המיוחד שנוצר בעקבות חידוש העונה, הוויזארדס יצטרכו לצמק את הפיגור שלהם מהמקום השמיני לארבעה משחקים.
בליגה כבר הודיעו כי אין בכוונתם להעניש שחקנים שיודיעו כי הם לא מעוניינים להגיע עם קבוצותיהם לאורלנדו לחידוש העונה, ולא מן הנמנע כי בימים הקרובים שחקנים נוספים יצטרפו לברטאנס.