עכשיו זה רשמי: בלייק גריפין חתם היום (שני) בברוקלין נטס. הקבוצה עצמה לא פרסמה את חוקי העסקה, אבל בתקשורת האמריקנית מדווחים כי גריפין חתם עד סוף העונה בחוזה מינימום.
"יש לנו מזל להחתים שחקן ברמה של גריפין בנקודה הזאת של העונה", אמר הג'נרל מנג'ר שון מרקס. "לבלייק יש הרבה ניסיון והצלחות בליגה, אנחנו מתרגשים לראות את ההשפעה שלו על המגרש ומחוצה לו".
2 צפייה בגלריה
בלייק גריפין
בלייק גריפין
בלייק גריפין
(צילום: מתוך הטוויטר של ברוקלין נטס)
גריפין הגיע לסיכום עם דטרויט על התרת החוזה שלו, שהיה שווה כ-56.5 מיליון דולר. הוא אמנם ירוויח "רק" 6 מיליון דולר לעונה בברוקלין, אבל דטרויט תשלים כ-30 מיליון דולר. ב-ESPN מדווחים שהוא אמור להיות שחקן משלים שעולה מהספסל. די הגיוני כאשר בקבוצה מככבים קיירי ארווינג, קווין דוראנט וג'יימס הארדן.
הפורוורד שנבחר במקום הראשון בדראפט 2009 ירד בצורה דרסטית ביכולתו בשנתיים האחרונות עקב פציעות חוזרות ונשנות, שגם גרמו לו להחמיץ עשרות משחקים.
2 צפייה בגלריה
בלייק גריפין מאוכזב
בלייק גריפין מאוכזב
גריפין במדי הפיסטונס
(צילום: AP)
העונה גריפין רושם ממוצעים נמוכים במיוחד, הנמוכים בקריירה – 12.3 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 21.4 נקודות, 8.7 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים. הוא רשם שש הופעות באולסטאר, האחרונה ב-2019, ונבחר שלוש פעמים לחמישייה השנייה של הליגה ופעמיים נוספות לחמישייה השלישית.