אנאדולו אפס ממשיכה לפרק בדרך לפיינל-פור היורוליג ועלתה ל-0:2 מול ריאל מדריד בסדרת רבע הגמר, אחרי 68:91 קל בבית. רק נזכיר, הטורקים הביסו ב-27 הפרש במשחק הראשון. כעת הסדרה עוברת לספרד, אבל קשה להאמין שיהיה פה קאמבק.
אנאדולו התנפלה על הבלאנקוס מהרגע הראשון, ניצחה את הרבע הראשון 13:22, ולא השאירה הרבה סיכוי ליריבה בהמשך. עזרו להם אחוזי הקליעה המדהימים מהשדה - 60 לשתיים וגם לשלוש (12 מ-20). עם נתונים כאלה זה בלתי אפשרי לעצור את החבורה הנהדרת של ארגין עתמאן.
1 צפייה בגלריה
ואסילי מיצ'יץ'
ואסילי מיצ'יץ'
ואסילי מיצ'יץ'
(צילום: EPA)
ואסילי מיצ'יץ' (23 נקודות) ושיין לארקין (21) עשו את מירב הנזק לריאל, רודריג בובואה הוסיף 11 ו-6 אסיסטים. טריי תומפקינס הוביל את הבלאנקוס עם 17 נקודות, רודי פרננדס הוותיק הוסיף 11 - רק שניהם קלעו בספרות כפולות.
כמו אנאדולו, גם אולימפיה מילאנו של אטורה מסינה עלתה ל-0:2 מול באיירן מינכן והיא תיסע לגרמניה עם מקדמה משמעותית. האיטלקים שמרו חזק וספגו 29 נקודות בלבד במחצית הראשונה, מול 47 נקודות בהתקפה. הגרמנים לא השתפרו בהמשך, אבל לא הצליחו להתקרב מספיק.
קווין פונטר הוביל את מילאנו עם 20 נקודות ואפס קצת מוזר בטור האסיסטים, ריבאונדים וחטיפות. סרחיו רודריגס הבלתי נגמר הוסיף 13 ושאבון שילדס 12. ווייד בולדווין קלע 23 אצל באיירן.