המחזור ה-34 והאחרון של העונה הסדירה של היורוליג הסתיים הערב (שישי), כאשר מלבד התבוסה של מכבי ת"א מול זניט, נערכו שלושה משחקים נוספים.
מילאנו שכבר הבטיחה את המקום הרביעי הביסה בביתה 75:98 את אנאדולו אפס שמדורגת במקום השלישי. האיטלקים היו הרבה יותר טובים כמעט לכל אורך המשחק ובשיא החזיקו ביתרון של 26 נקודות. שאבון שילדס קלע 19 נקודות למילאנו, רודריג בובואה 15 לקבוצה הטורקית.
2 צפייה בגלריה
אטורה מסינה
אטורה מסינה
אטורה מסינה. ניצחון מרשים
(צילום: EPA)
המוליכה, ברצלונה, ספגה הפסד שני בשלושה משחקים, הפעם 82:72 בבית מול באיירן מינכן. אקס הצהובים, ג'יילן ריינולדס, הצטיין עם 26 נקודות ועוד משחק נהדר לאוסף. פאו גאסול, שחזר למגרשים אחרי תקופה ארוכה, קלע תשע נקודות ב-13 דקות בבכורה שלו ביורוליג. הוא הוסיף גם ארבעה ריבאונדים.
חימקי מוסקבה, שהובסה ביום שני ב-30 נקודות על ידי מכבי תל אביב, סגרה עונה מזעזעת מבחינתה עם הפסד נוסף, הפעם 82:75 לאולימפיאקוס ביוון. הרוסים סיימו במקום האחרון ביורוליג עם מאזן של 30 הפסדים לעומת ארבעה ניצחונות בלבד. המארחת שלא הצליחה בעצמה להעפיל לשלב הבא, נהנתה מ-20 נקודות ו-11 ריבאונדים של אלכסנדר וזנקוב. אריק מקולום קלע 15 נקודות למפסידה.
2 צפייה בגלריה
גאסול מול ריינולדס
גאסול מול ריינולדס
גאסול מול ריינולדס
(צילום: EPA)
ביום שני זניט תפגוש את פנאתינייקוס של עודד קטש למשחק השלמה מהמחזור השישי. אם הקבוצה הרוסית תנצח היא תסיים במקום השמיני ותעלה במקום הראשונה בתולדותיה לפלייאוף היורוליג. ולנסיה תקווה למעידה שלה במטרה להשיג את הכרטיס בעצמה.
פורסם לראשונה: 23:22, 09.04.21