עוד לא ברור אם ומתי עונת ה-NBA תחזור לפעילות, מה שבטוח: הכוכבים הגדולים לא יושבים בבית בחיבוק ידיים, אלא ממשיכים להתאמן. מי שכנראה התאמן "יותר מדי" הוא ג'יימס הארדן, הכוכב הבלתי מעורער של יוסטון. בתמונה שפורסמה ברשת ועשתה רעש - אפשר לראות את האיש והזקן רזה מתמיד ואפילו די שחיפי.
אפילו חבריו ברוקטס לא האמינו למראה הכוכב הגדול שלהם מינוס לפחות 20 ק"ג. "אני חייב לראות אם התמונה הזו אמיתית", סיפר חברו של הארדן ברוקטס, אוסטין ריברס. "אני לא יודע מה הוא עשה במהלך ההסגר, אבל הוא נראה טוב".
2 צפייה בגלריה
הארדן מבסוט
הארדן מבסוט
מצאו את ההבדלים בין שתי התמונות
(צילום: AP)

"אתה יכולים להגיד מה שאתם רוצים, אבל "הארדן הבשרני" קלע 36 נקודות בממוצע למשחק. אני אפילו לא יודע מה "הארדן הרזה" הולך לעשות. הוא בהחלט איבד לפחות 20 ק"ג", הוסיף ריברס.

העולות לפלייאוף יוכרעו בטורניר?

האם העולות לפלייאוף במערב יוכרעו בטורניר? ב-ESPN מדווחים כי הנהלת הליגה עשויה להעניק לקבוצות שמחוץ לתמונת הפלייאוף על פי הטבלה הנוכחית את ההזדמנות להעפיל לשלב ההכרעה. איך? באמצעות משחקים בהן אותן קבוצות יתמודדו אחת מול השנייה על הכרטיס לפלייאוף. נכון לעכשיו מדובר בפורטלנד, ניו אורלינס, סקרמנטו וסן אנטוניו, אשר מדורגות במקום 9-12 במערב.
2 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
בעד טורניר עלייה לפלייאוף. לילארד
(צילום: AP)
"טורניר כזה יהיה פשוט מצוין", הודה כוכב פורטלנד, דמיאן לילארד, שקבוצתו רחוקה 3.5 משחקים מהמקום השמיני. "אם היו מחליטים שאנחנו נהיה מראש מחוץ לפלייאוף, זה היה מאוד מאכזב אותי".