במשך שלושה וחצי רבעים ויותר, וושינגטון הייתה צמודה ליוטה הלילה (בין שני לשלישי), אך בארבע הדקות האחרונות של הרבע הרביעי היא פשוט קרסה וראתה את היריבה רצה 0:12 בדרך ל-115:127. זה היה ההפסד ה-15 ברציפות של הוויזארדס וה-51 העונה, והפעם, בניגוד ללא מעט מקרים העונה, דני אבדיה לא נתפס כנקודות האור - אלא כחלק מהבעיה.
הפורוורד הישראלי סיים עם דאבל-דאבל עשירי העונה (16 נקודות ו-11 ריבאונדים) לצד 2 אסיסטים וחטיפה, אך הוסיף לכך גם 5 איבודים וקלע באחוזים לא טובים מהשדה (6 מ-18, 0 מ-4 ל-3). הוא קיבל קרדיט ממאמנו בראיין קיף ושיחק במשך כל דקות הרבע הרביעי, אך בדומה לחבריו, גם הוא נראה רע והיה חלק בלתי נפרד מההתפרקות של וושינגטון.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
חוטף ביקורת. דני אבדיה
(Christopher Creveling/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן יוטה ג'אז עומר יורטסבן
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן יוטה ג'אז עומר יורטסבן
"חשוב שיעבוד על היעילות שלו"
(Christopher Creveling/Reuters)
"מה זו בחירת הזריקות הזו של אבדיה וקוזמה?", צייץ ב-X (לשעבר טוויטר) כתב 'USA Today' מייקל סייקס. "אילו מין זריקות אלה לעזאזל? גארדים קטנים שומרים עליהם והם פשוט זורקים".
בבלוג המסקר את הקבוצה, 'BulletsForever', כתבו: "יש מישהו שמוכן ללמד את אבדיה לעשות דברים אחרים חוץ מלחדור לצבע ולנסות לעבור דרך השחקנים ששומרים עליו?".
בפודקאסט 'Locked On Wizards' נאמר על אבדיה כי "זה לא היה המשחק שלו. הוא לא היה יעיל בהתקפה, למרות שסיים עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים". לצד זאת, בפודקאסט גילו הבנה לכך ואמרו כי "זה חלק מהתהליך שהוא עובר. זה טוב שהוא לא היסס לקחת את הזריקות, אבל זה רע שהן פשוט לא נכנסו. אתה רוצה שהוא יצבור את הביטחון ויהסס פחות, אז גם צריך לקחת בחשבון שיהיו משחקים כאלה. חשוב שהוא יעבוד על היעילות שלו".

הוויזארדס קרובים לשפל היסטורי

כאמור, וושינגטון חוותה הלילה עוד הפסד בתוך העונה המסויטת שלה, ולא ברור איך ומתי רצף ההפסדים, שעומד על 15, יסתיים. הוויזארדס נמצאים כפסע מהשוואת שיא שלילי בתולדות המועדון - 16 הפסדים רצופים - שנקבע במרץ 2010.
בקבוצה של קיף ינסו להתמקד בכמה מנקודות האור, כמו משחק ההתקפה המהיר, שכשהוא מתפקד כמו שצריך - הוא מניב הרבה נקודות. הלילה וושינגטון קלעה 33 נקודות במתפרצות לעומת 14 בלבד של יוטה, אך כאמור לא הצליחה לקלוע במאני טיים.
נקודת אור נוספת היא ג'ורדן פול המושמץ, שקלע 32 נקודות ב-29 דקות, כשהוא מדייק ב-11 מ-18 מהשדה (6 מ-10 מעבר לקשת). זו הייתה הפעם השלישית בחמשת המשחקים האחרונים של וושינגטון שהגארד קולע מעל 30 נקודות.