העונה העגומה של וושינגטון וויזארדס הגיעה הלילה (בין שני לשלישי) לשפל חדש - תבוסה 146:101 לפילדלפיה בחוץ. וושינגטון עם הפסד 15 ב-16 המשחקים האחרונים ומאזן 19:3. פילי עלתה למאזן 7:15 מנגד.
הסיקרס פתחו את המשחק עם 0:14, דני אבדיה קלע את הסל הראשון של וושינגטון וסיים עם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-26 דקות, אך הקבוצה שלו לא הייתה בעניינים אפילו לרגע וההפרש רק הלך וגדל. כוכב היריבה ג'ואל אמביד חגג עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-30 דקות בלבד. טייריס מקסי סיים עם 24 נקודות ב-24 דקות. פילי ראתה שהמשחק הזה קל במיוחד, ולכן נתנה לכוכבים שלה מנוחה.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה. עוד הפסד
(צילום: Tim Nwachukwu / GETTY IMAGES NORTH AMERICA)
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה עם ג'ואל אמביד
דני אבדיה עם ג'ואל אמביד
דני אבדיה עם ג'ואל אמביד, שקלע 34
(צילום: AP Photo/Matt Slocum)
אם הכוכבים של פילי היו משחקים יותר, זה כנראה היה נגמר בתבוסה הרבה יותר גדולה. זה ההפסד הכי גדול של וושינגטון העונה ורביעי הכי גדול בכל הזמנים (הכי גדול 151:99 למילווקי באקס ב-1971). 21 נקודות של קייל קוזמה ו-13 של בילאל קוליבאלי לא סייעו לוושינגטון.
"משחק קל? אני לא חושב שהיה קל", אמר אמביד בסיום, "אנחנו ב-NBA וצריך לכבד כל יריבה, אתה יכול להפסיד בכל משחק ותמיד צריך להיות מרוכז". "התקשינו מאוד בהתקפה ובהגנה הערב", אמר מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור, "לא הצלחנו לקלוע זריקות פנויות, וככל שהפער גדל כך ירד לנו הביטחון. אנחנו צריך להיות יותר סבלניים במשחק שלנו ולדעת איך לחזור למשחק מסיטואציות כאלה".