עונת ה-NBA תצא לדרך בעוד פחות מחודש ולברון ג'יימס נראה מוכן אליה. לפחות על-פי הסרטון שפרסם מאמן הכושר של הכוכבים הידוע, כריס בריקלי, בעמוד האינסטגרם שלו. רק שסטורי אחר שהועלה ביממה האחרונה לאוויר היה זה ששבר את הרשת.
סטורי שהעלה, איך לא, לברון בעצמו. כוכב לוס אנג'לס לייקרס העלה תמונה בסטורי שלו באינסטגרם, כשהוא יושב אצל הספר אחרי תספורת וראשו מגולח לחלוטין. הוא הוסיף מעל התמונה כמה אימוג'י של פרצוף צוחק, והאמת - העניין שזה עורר היה בלתי מוסבר.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
אמיתי או לא? ג'יימס
(צילום: AFP ומתוך האינסטגרם)
הסטורי שהעלה לברון
חלק נדהם, אחרים היו בהלם, אבל לא כל הגולשים היו משוכנעים שהתמונה אמיתית. שחקן עבר אחד ואחד מעוזרי המאמן בבוסטון סלטיקס, אוון טרנר, הדהד את מחשבותיהם של רבים. טרנר צייץ: "לברון קירח? אין מצב".
חלק מהעוקבים של 'המלך' שיערו שייתכן שהתמונה עברה סינון או עיצוב מחדש, מה שגרם לג'יימס להיראות קירח.
לברון בפעולה באימוניו האישיים
בכל מקרה, בגיל 37, כשהבן שלו כבר הפך לכוכב וגונב ממנו כותרות, לברון ג'יימס כנראה היה צריך להדליק את עצמו (ואת המעריצים) מחדש. אגב, רק לאחרונה האריך ג'יימס את החוזה בלוס אנג'לס בשנתיים נוספות תמורת 97.1 מיליון דולר. ועכשיו כל מה שנותר לו זה לתקן את נזקי העונה שעברה.
לברון בלייקרס כבר משנת 2018, וזה הסתכם באליפות אחת בעונת הבועה. השנה שעברה הייתה הקטסטרופה האמיתית, כשהקבוצה שדורגה שנייה ביחסי ההימורים לזכייה באליפות אחרי ההחתמה של ראסל ווסטברוק סיימה במקום ה-11 במערב, אפילו בלי מקום בפליי-אין. מכת הפציעות ושיתוף הפעולה הלקוי בין ווסטברוק לשאר הכוכבים גמרו את הסיכויים ואת הקדנציה של המאמן פרנק ווגל.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
צוחק מי שצוחק אחרון? ג'יימס
(צילום: AFP)
ומה לגבי העתיד? על-פי פרסום השבוע ב"אתלטיק", אחד הסעיפים מההסכם המסתמן בין ארגון השחקנים לראשי ה-NBA הוא הורדה של גיל הכניסה לדראפט בחזרה ל-18, כמו שהיה נהוג לפני שנתיים. אותו הסכם יכול להיות מאוד קריטי עבור ג'יימס, שבנו הבכור ברוני צפוי להיבחר בדראפט 2024. אם ההסכם יאושר, אז בנו השני, ברייס, יוכל להיבחר בדראפט 2026 כשיהיה בן 18. 'המלך' כבר הצהיר שהמטרה שלו היא לשחק עונה אחת עם שני בניו, לא משנה באיזה מקום הם יהיו.