פחות מיממה לאחר סכום העתק שקיבל אריק ספולסטרה ממיאמי, קיבלנו הערב (רביעי) עוד עסקת ענק ב-NBA. לוס אנג'לס קליפרס הודיעה על הארכת חוזהו של הכוכב הגדול ביותר שלה, קוואי לנארד, שיישאר במועדון לשלוש שנים נוספות.
לנארד יכול היה להפוך שחקן חופשי בקיץ הבא (אם היה משתמש באופציית השחקן שלו), אך במקום זאת בחר להישאר בקבוצה מעיר המלאכים תמורת 152 מיליון דולר ל-3 שנים, קצת פחות מחוזה המקסימום שהיה יכול לקבל (161 מיליון).
2 צפייה בגלריה
לנארד
לנארד
ממשיך ב-LA. לנארד
(צילום: AP Photo/LM Otero)
לנארד בן ה-32 מעמיד העונה ממוצעים של 23.8 נקודות (51 אחוז מהשדה, 43 אחוז ל-3, 87 אחוז מהעונשין), 6.1 ריבאונדים, 3.4 אסיסטים ו-1.8 חטיפות לערב. הקליפרס איתו נמצאים בתקופה נהדרת, אחרי שפתחו את העונה בצורה חלשה. הם מדורגים במקום הרביעי במערב עם מאזן 13:23, אחרי שניצחו ב-20 מ-26 משחקיהם האחרונים.
"אנחנו נרגשים להמשיך את הקשר שלנו עם קוואי", אמר הנשיא לענייני כדורסל של הקליפרס, לורנס פרנק. "הוא שחקן על, שותף נהדר ושחקן שיודע לנצח. הוא קידם את המועדון מהרגע שהגיע אלינו. הרגשנו ברי מזל שקוואי בחר להצטרף לקליפרס לפני חמש שנים, ונרגש להמשיך לבנות איתו את עתידנו".
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
בכושר נהדר מפתיחת העונה. לנארד
(צילום: AP)
מאז 2016/17 לא הצליח לנארד להשלים למעלה מ-70 משחקים בעונה אחת, אבל נראה שהשנה זה יקרה. במשחק האחרון של הקליפרס - ניצחון 111:138 גדול על פיניקס וקווין דוראנט - תרם לנארד 17 נקודות ו-5 חטיפות.