אחרי שלושה הפסדים ברציפות, וושינגטון שבה למסלול הניצחונות אחרי שהלילה (בין שני לשלישי) גברה 127:142 על מינסוטה, זאת הודות לשיא קריירה של קריסטפס פורזינגיס, שהפגיז 41 נקודות.
הווזיארדס שבו לקפיטול וואן ארנה שהם כל כך אוהבים, וכנראה שזה כל מה שצריך. אה כן, וגם פציעה של כוכב היריבה, קארל-אנתוני טאונס, שדידה מחוץ לפרקט במהלך הרבע השלישי.
3 צפייה בגלריה
קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס
שיא קריירה. קריסטפס פורזינגיס
(צילום: רויטרס)
פורזינגיס, שפתח בחמישייה לצד דני אבדיה (שש נקודות ו-שישה ריבאונדים ב-19 דקות), היה לוהט מהרגע הראשון וקלע את ארבע הזריקות הראשונות שלו במשחק, כולן היו מחוץ לקשת, ועד ההפסקה כבר היו שלו שש כאלו ובסך הכל 29 נקודות. למעשה, כל וושינגטון הייתה חמה וסיימה את הערב הזה עם 57 אחוז מהשדה - כך שלא במפתיע הגיעה ל-142 נקודות.
הרבע הראשון עוד היה צמוד, אך וושינגטון קלעה 39 נקודות בשני, עלתה ליתרון שיא של 27 נקודות (46:73), ובמחצית לוח התוצאות הראה על 58:77 די חד צדדי, כשאנתוני אדוארדס ודיאנג'לו ראסל עוד הצליחו למזער נזקים.
3 צפייה בגלריה
קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס
היה בלתי ניתן לעצירה. קריסטפס פורזינגיס
(צילום: רויטרס)
בחצי השני האורחת ניסתה להתקרב, אך למרות פתיחה טובה של החצי השני (ריצת 0:10) לא באמת היוותה יריב שקול לוויזארדס. אדוארדס סיים כקלע המוביל של המפסידה עם 29 נקודות, אך רק 1 מ-6 מחוץ לקשת (מינסוטה פגעה ב-7 מ-27 לשלוש - שהם כ-26 אחוז בלבד), רודי גובר הוסיף 19 נקודות וראסל תרם 17 משלו. טאונס, שנפצע, קלע רק שמונה נקודות.
הפעם אבדיה כאמור רשם משחק פושר מבחינה התקפית, וגם לא קיבל יותר מדי דקות, אך חבריו פיצו על כך בלי בעיות. קייל קוזמה היה נהדר עם 23 נקודות, 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים ובראדלי ביל קלע 22 נקודות קלילות.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול דיאנג'לו ראסל
דני אבדיה מול דיאנג'לו ראסל
משחק פושר. דני אבדיה מול דיאנג'לו ראסל
(צילום: AP)
בלילה שבין רביעי לחמישי לוושינגטון יצפה אתגר קשה בהרבה כשהיא תארח את ברוקלין החזקה, ובעיקר את קווין דוראנט, שנמצא בכושר קליעה פשוט אדיר.