תקופה לא ברורה עוברת על ראסל ווסטברוק, אחד מהשמות הנוצצים של לוס אנג'לס לייקרס. הוא איבד את מקומו בחמישייה, נראה מבודד מחבריו לקבוצה והלילה (בין שישי לשבת) גם המזל לא היה לצידו, כשנפצע בשריר הירך האחורי בתבוסה של קבוצתו 133:86 לסקרמנטו.
ווסטברוק, שעלה הלילה מהספסל במהלך הרבע הראשון, נפצע ברגל שמאל, סובל כאמור מפגיעה בשריר הירך האחורי ולא שב לפרקט. עוד לפני המשחק נשאל מאמן הלייקרס, דרווין האם, על הצעד הלא שגרתי שלקח, כשאינו הכליל את ווסטברוק בחמישייה. "זו לא הורדה בדרגה, אלא 'יישור' מחדש", הבהיר האם.
3 צפייה בגלריה
ווסטברוק
ווסטברוק
יחמיץ את פתיחת העונה? ווסטברוק
(צילום: AFP)
למעשה ווטסברוק עלה הלילה מהספסל לאחר שלא פתח בחמישייה בפעם הראשונה מאז עונת הרוקי שלו באוקלהומה סיטי ת'אנדר ב-2008. "דיברנו על זה אתמול, וזה משהו שנגענו בו במהלך הקיץ פה ושם", הוסיף האם. "ראס הוא מקצוען. אחד מבני האדם הנהדרים ביותר שנתקלתי בהם בעסק הזה, על הפרקט ומחוצה לו. הוא לגמרי הבין. הסתכל לי בעיניים ואמר: 'כן המאמן, מה שאתה צריך אני אעשה'. אתה לא יכול לקחת את זה כמובן מאליו".
הלייקרס סיימו את משחקי טרום העונה במאזן 5:1 ונראו רע מאוד, בטח לקראת משחק הפתיחה שלהם - בלילה בין שלישי לרביעי מול האלופה גולדן סטייט. הקבוצה מאל.איי חסרה הלילה את אנתוני דייויס, שסובל עדיין מכאבי גב, פיגרה לאורך כל המשחק והתפרקה לחלוטין במחצית השנייה (42:68 לקינגס).
3 צפייה בגלריה
לברון
לברון
לא נעים. לברון
(צילום: רויטרס)
לברון ג'יימס, ששותף 20 דקות, היה השחקן היחידי אצל הלייקרס שקלע בספרות כפולות (12). דארון פוקס (19) ואלכס לן (17) הוליכו את המנצחת.
היריבה הקרובה של הלייקרס, גולדן סטייט, הפסידה גם היא בחזרה הגנרלית - 119:112 לדנבר. דריימונד גרין שיחק לראשונה מאז פיצוץ התקרית עם ג'ורדן פול ותרם 4 נקודות ב-24 דקות. סטף קרי הוליך את קלעי הווריורס עם 23 נקודות. ניקולה יוקיץ' קלע 21 לנאגטס.
3 צפייה בגלריה
דריימונד גרין
דריימונד גרין
שב לפרקט. גרין
(צילום: רויטרס)
קיירי ארווינג (26 נקודות) וקווין דוראנט (20) הוליכו את ברוקלין ל-102:112 על מינסוטה, לה היה זה הפסד ראשון בהכנה. גם לוקה דונצ'יץ' הצטיין (24 נקודות ו-5 אסיסטים) בניצחון דאלאס 101:115 ביוטה.
במשחקים נוספים: טורונטו - בוסטון 134:137 (בהארכה), ניו אורלינס - אטלנטה 111:120, אורלנדו - קליבלנד 108:114, אינדיאנה - יוסטון 122:114.