עוד לפני שנבחר ראשון בדראפט 2019, משקל גופו של זאיון וויליאמסון, בעיקר בכל מה שקשור לפציעות עתידיות שלו, תפס את הכותרות. ואכן, הפורוורד של ניו אורלינס פליקנס החמיץ לא מעט משחקים בשנתיים האחרונות בעקבות בריאותו, ואת זו הנוכחית הוא עדיין לא החל בעקבות... ניחשתם נכון, פציעה.
ביום התקשורת של הפליקנס הודיע נשיא פעולות הכדורסל של המועדון, דייויד גריפין, כי זאיון שבר את הרגל מוקדם יותר בקיץ, עבר ניתוח וכרגע לא ברור מתי הוא ישוב לפעילות. "אנחנו מתמודדים עם זה כל הקיץ", סיפר גריפין לעיתונאים שהיו מופתעים מההודעה.
1 צפייה בגלריה
זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון
זאיון וויליאמסון
(צילום מסך מתוך טוויטר)
ומכיוון שוויליאמסון לא באמת יכול להתאמן, הוא העלה לא מעט במשקל. על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הפורוורד שוקל כעת 136 ק"ג, 8 ק"ג יותר מהעונה הקודמת, וככל הנראה הרבה יותר מהמשקל איתו התייצב לעונת הרוקי שלו. את ההבדלים בממדי הגוף שלו ניתן היה לראות בבירור במהלך היום הפתוח לתקשורת של הקבוצה, וכן במשחקי ההכנה של הפליקנס כשישב בביגוד אזרחי על הספסל.
השאלה הגדולה כעת היא לא רק מתי וויליאמסון ישוב לפעילות וייקח חלק במשחק NBA, אלא האם יחזור לכושר הטוב בו היה כשהיה בריא, וזה לא קרה יותר מדי. בעונת הרוקי שלו שותף וויליאמסון ב-24 משחקים בלבד, וב-2020/21 החמיץ 11 משחקים לאור מצבו הגופני. כמו כן, האם ישכיל להבין שהוא צריך להוריד ממשקל גופו על מנת לתחזק קריירה ארוכה.