ניקולה יוקיץ' התפוצץ הלילה (בין ראשון לשני) בניצחון דנבר נאגטס 125:128 (לאחר הארכה) על פיניקס סאנס עם מספרטים מטורפים של 41 נקודות ב-16 מ-25 מהשדה, 15 אסיסטים ו-15 ריבאונדים. למרות זאת, מי שגנב את ההצגה בניצחון המותח היה ארון גורדון, שלא רק קלע 28 נקודות ואסף 13 ריבאונדים, אלא גם סיפק את דאנק אדיר ברגע מכריע: 27 שניות לסיומה של ההארכה הוא אסף ריבאונד, חצה לבדו את כל המגרש והתעופף מעל לנדרי שאמט כדי לקבוע 123:126. בתחילה הסל נפסל בגלל עבירת תוקף, אבל לבסוף המהלך אושר על ידי השופטים.
מיד לאחר ההטבעה, צייץ חשבון הטוויטר של הנאגטס סרטון של המהלך וכתב: "דאנק השנה". בסיום המשחק, גורדון, שידוע בתור חובב הטבעות גדול, נשאל האם זה היה הדאנק הכי טוב שלו אי פעם, והשיב: "כן, בגלל הזמן והתוצאה".
1 צפייה בגלריה
ארון גורדון
ארון גורדון
מתעופף לטבעת. גורדון
(צילום: AP)
יוקיץ', שראה את המהלך המרהיב מקרוב, נשאל גם הוא על ההטבעה והשיב בהלצה: "הייתי פנוי". המאמן מייקל מלון הוסיף: "הרבה מאוד זמן שהמקום הזה לא היה רועש ככה במשחק עונה רגילה".
טים בונטמפרס מ-ESPN כתב: "עבורי, ההטבעה הזאת של ארון גורדון מתעלה בקלות על ההטבעה של דיאנדרה ג'ורדן על ברנדון נייט. הדאנק של גורדון נכנס בקלות לרשימת ההטבעות הכי הגדולות שנעשו תוך כדי משחק אי פעם, במיוחד כשמתחשבים בטיימינג". ברוס ארתור מ-TSN כתב: "ארון גורדון צריך לקבל שתי נקודות גם אם זו עבירת תוקף". מארק ג'י. ספיארס מ-ESPN פרסם בטוויטר תמונה של אדי גורדון, אביו של ארון, מטביע במשחק תיכונים וכתב: "הוא קיבל את זה מאבא. אביו של ארון גורדון, אדי, מטביע בתיכון".

מרקוס סמראט מתח את אוהדי בוסטון

שעות בודדות אחרי שירד מהפרקט בניצחון בוסטון 118:139 על מילווקי בקרב בין שתי הקבוצות שמחזיקות במאזן הכי טוב בליגה (בוסטון ראשונה ומילווקי שנייה), מרקוס סמראט - שקלע 6 נקודות, חילק 8 אסיסטים ואסף 3 ריבאונדים ב-29:56 דקות - גרם ללב של אוהדי קבוצתו להחסיר פעימה.
סמאט צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "זה הזמן עבורי לעזוב..". שלוש דקות לאחר מכן, הוא פרסם ציוץ נוסף, כשהפעם כתב: "מספיק לי. אני מחזיק את זה יותר מדי זמן והגיע הזמן שאני אגיד את זה...". תוך דקות בודדות הציוצים הוצפו בהמוני תגובות של אוהדי סלטיקס מודאגים, אלא ששלוש דקות לאחר הציוץ השני פרסם סמארט ציוץ נוסף בו הבהיר: "הו שכחתי את ההמשך... זה הזמן עבורי לעזוב את חיי הרווקות. היא אמרה כן!", ופרסם גם תמונה שלו ושל בת זוגו עם טבעת האירוסין שהעניק לה.