ב-NBA טוענים כי אין חשש והעונה תחודש לה בעוד חודש בדיוק באורלנדו, אך בינתיים הקבוצות ממשיכות לספוג מכות ממגפת הקורונה.
על פי דיווח ב-ESPN, דנבר החליטה לסגור את מתחם האימונים שלה, בשל כמה נדבקים בנגיף. כרגע, יורשו השחקנים להתאמן אך ורק בנפרד. כזכור, כבר ידוע כי המאמן מייק מאלון וכוכב הקבוצה, ניקולה יוקיץ', נדבקו בקורונה.
2 צפייה בגלריה
חצי שני של 27 נקודות. יוקיץ'
חצי שני של 27 נקודות. יוקיץ'
יוקיץ'. הוא כבר נדבק בקורונה
(צילום: רויטרס)
ואם זה לא מספיק, הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס, דייויד גריפין, אישר כי שלושה משחקני הקבוצה יצאו חיוביים בבדיקה הראשונית שנערכה ב-23 ביוני, ונכנסו לבידוד. גריפין, באופן מפתיע, לא נקב בשמות השחקנים, מה שעורר לא מעט תגובות ברשת.
מוקדם יותר היום, ברוקלין נטס הודיעה ששניים משחקניה, דיאנדרה ג'ורדן וספנסר דינווידי, נדבקו בנגיף. ג'ורדן אישר את הדברים בציוץ בטוויטר והוסיף כי לא יחזור לשחק כאשר הליגה תתחדש. גם דינווידי אישר את עובדת ההידבקות, אבל לא פסל את האפשרות שיעמוד לרשות קבוצתו.
2 צפייה בגלריה
ספנסר דינווידי
ספנסר דינווידי
ספנסר דינווידי
(צילום: AP)
עד ה-23 ביוני נמסר על 16 כדורסלנים ב-NBA שנדבקו בנגיף הקורונה ונכון לעכשיו, מאחר שמספרם הולך וגדל, לא ברור מה יעלה בגורל ההחלטה לחדש את המשחקים.
ביום שישי האחרון לא פסל הקומישנר אדם סילבר את האפשרות שהליגה לא תחודש במקרה של "התפשטות משמעותית של הנגיף בקרב השחקנים". ב-7 ביולי אמורות הקבוצות להגיע לאורלנדו, פלורידה, ל"בועה" שהוקמה במתקן דיסניוורלד בה יתקיימו המשחקים.
פורסם לראשונה: 08:10, 30.06.20