דני אבדיה רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) את משחקו השלם ביותר מאז הגיע ל-NBA, כאשר קלע 12 נקודות ו-10 אסיסטים (שיא קריירה) והיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל-דאבל היסטורי עבורו בליגה. על אף ההופעה המרשימה של הפורוורד הישראלי, קבוצתו נוצחה 113:105 בידי מיאמי וירדה למאזן 8:10.
קצת יותר מחצי דקה לסיום המחצית הראשונה, עלה אבדיה וקלט ריבאונד, שנהדף מתוך ידיו על ידי קייל לאורי לחוץ. לאבדיה לא נרשם ריבאונד במהלך וחלק מהגולשים הישראלים תהו האם הוא לא "נשדד" למעשה מטריפל-דאבל?
1 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
הטריפל-דאבל נלקח ממנו שלא בצדק? דני אבדיה
(AP)
כך או כך, הפורוורד זכה למחמאות על הופעתו הלילה. "אפשר לראות בבירור שהביטחון שלו הולך ונבנה", נכתב ב-NBC על ההופעה של אבדיה. "במחצית הראשונה הוא קלע שלשה עם סטפ-באק (צעד לאחור). זה מהמהלכים האלה שאתה רואה ממנו במשחקי הנבחרת או במהלך תקופת ההכנה".
אבדיה שוב בלט בהיעדרו של כוכב הוויזארדס, בראדלי ביל. "הוא שחקן מאוד חשוב מבחינתנו", התייחס אבדיה בסיום המשחק לחסרונו של ביל ולהתעלות שלו. "הוא בהחלט היה חסר לנו, אבל אני חושב שזה דווקא אמור לגרום לכולנו להרים את האנרגיה. הוא לא היה כשיר, אז התפקידים השתנו מעט. אני חושב שצריכה להיות לנו אנרגיה לכל משחק, זאת העבודה שלנו וזה מה שאנחנו אוהבים לעשות".
קייל קוזמה הוליך את קלעי הוויזארדס עם 33 נקודות, בעוד קריסטפס פורזינגיס הוסיף 21. "אנחנו יודעים שניצחנו את עצמנו במחצית הראשונה", אמר קוזמה בסיום. "לא עלינו למשחק כמו שצריך מבחינת קשיחות ואגרסיביות. מגיע קרדיט לכולם על הקאמבק ועל הלחימה חזרה, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר מ-24 דקות".
מלבד בראדלי ביל, ווישנגטון חסרה גם את רוי האצ'ימורה, בעוד במיאמי נעדר ג'ימי באטלר. בהיעדרו, קייל לאורי היה המצטיין של ההיט כשהפגיז 28 נקודות. שתי הקבוצות ייפגשו פעם נוספת בשישי הקרוב במיאמי.