לוני ווקר בן ה-21 בולט בעיקר בזכות התספורת שלו, רעמת שיער שקשה לפספס. השבוע הוא הסתפר, ומתברר שמאחורי הרעמה המפורסמת יש סיפור חיים שלם. הגארד הצעיר, שנבחר במקום ה-18 בדראפט 2018, חושף כי עבר התעללות מינית ואונס בילדותו.
בפוסט שהעלה באינסטגרם שלו ביום חמישי, לצד סרטון שמתעד את התסרוקות שלו לאורך השנים – כתב ווקר בפתיחות על ההתעללות שהחלה כבר כשהיה בכיתה ה'. "הוטרדתי מינית, נאנסתי ועברתי התעללות. אפשר לומר שהתרגלתי לזה, הייתי ילד נאיבי שלא יודע מה זה העולם האמיתי", הוא ממשיך בתיאורים הקשים ומגיע לשיער: "השיער היה משהו שיכולתי לשלוט עליו, משהו שהיה שלי. זה נתן לי ביטחון".
1 צפייה בגלריה
לוני ווקר עם אדם סילבר בליל הדראפט
לוני ווקר עם אדם סילבר בליל הדראפט
לוני ווקר עם אדם סילבר בליל הדראפט
(צילום: רויטרס)
השחקן התייחס גם לתקופת משבר הקורונה וההפגנות בארצות הברית: "בזמן האחרון לא הייתי במיטבי. העבר הציק לי וזה מחסל את הנפש. הנגיף גרם לי להסתכל על עצמי במראה ולהבין מי אני באמת. בסופו של דבר, מצאתי שלווה ואושר פנימי במסע הזה. סלחתי לכולם – אפילו לאנשים שלא ראויים לזה. למה? זה כבר עבר, מת".
View this post on Instagram

The real truth as to why i started doing this early 5th grade, it was a cloaking device for me. During the summer of my 5th grade year I was around more family. Some that names will be left alone I was around more. I was sexually harassed, raped, abused, I even got accustomed to it because being at that age you don’t know what is what. I was a gullible curious kid that didn’t know what the real world was. I had a mindset that my hair was something that I can control. My hair was what I can make and create and be mine. And it gave my confidence. As of recently I wasn’t at my best. Previous History popping up in my head and it sucked mentally “demons”..... because of this virus, I began to truly look at myself in the mirror and see who I truly was even behind closed doors. Long story short I have found peace and internal happiness through this journey god willingly. I forgave everyone even the people that don’t deserve it why? Because it’s dead weight. Time doesn’t wait on anyone so why should I waste my time on it ? Me cutting my hair was more than a cut. My hair was a mask of me hiding the insecurity’s that I felt the world wasn’t ready for. But now better then ever. Out with old. In with the new. I have shed my skin mentally, emotionally, physically, and spiritually. Life will always be hard. Gotta play with the cards your dealt with and try and make a winning hand. And if you lose. It’s never a lost. It’s a lesson 🙏🏾. I’m gonna be off this for awhile still growing through this. Just know I love each and everyone one of y’all. Peace love and happiness 💕🙏🏾

A post shared by Lonnie Walker IV (@buddah) on

הפוסט של ווקר באינסטגרם
"הזמן לא מחכה לאף אחד, אז למה לי לבזבז את חיי על זה? גזירת השיער הייתה עבורי הרבה יותר מתספורת, השיער היה מסכה מפני העולם שאליו עוד לא הייתי מוכן. אבל עכשיו אני טוב מתמיד". הוא מסכם: "החיים תמיד יהיו קשים. צריך לשחק עם הקלפים שקיבלת ולנסות לנצח. ואם אתה מפסיד, זה לא נחשב הפסד. זה שיעור". בסוף הפוסט כתב כי ייקח הפסקה מהאינסטגרם לזמן מה ואיחל איחולים לבביים לעוקבים. לפני פגרת הקורונה, ווקר העמיד ממוצעים של 5.6 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק. אולי השינוי הפנימי יביא עמו גם שינוי על הפרקט.