רק לאחרונה הוכרז סטף קרי כאחד המועמדים הסופיים לתואר ה-MVP של העונה. בכל זאת, הוא סיים כמלך הסלים ב-NBA והוביל במו ידיו קבוצה לא הכי כישרונית מרחק נגיעה מהפלייאוף. ועדיין, ההדחה הבוקר (שבת) במשחק המכריע של הפליי-אין לממפיס 117:112 לאחר הארכה, סגרה עבור הקלע האדיר את הסיפור והוא יראה את ניקולה יוקיץ' או ג'ואל אמביד זוכים בתואר האישי הכי יוקרתי שיש.
זה לא שקרי היה רע הבוקר, בכל זאת, הוא סיים עם 39 נקודות, אבל ברגעי ההכרעה של הארכה שחקני הגריזליס הצליחו למנוע ממנו לקבל את הכדור בעזרת שמירות כפולות, והוא ראה פעם אחת את ג'ורדן פול מאבד כדור קריטי ופעם אחרת את אנדרו וויגינס מנסה לקלוע שלשה, אבל פוגע רק בקרש. גם קרי יודע שבלעדיו הווריורס לא יכולים לנצח.
3 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
סטף קרי
(צילום: רויטרס)
"קשה מאוד לסיים את העונה בצורה הזאת", הודה קרי בסיום. "השארנו הכל על המגרש, אני גאה בכל אחד שלבש את הגופייה שלנו, היום ובכל העונה. היינו שמחים לשחק מול יוטה ביום ראשון, אבל מותר לנו לטפוח על השכם כי אף אחד לא האמין שנוכל להגיע בכלל למאבק על הפלייאוף".
סטיב קר הוסיף: "זה אכזרי להיות מודחים בצורה הזאת. קיבלנו אגרופים לבטן בשני המשחקים האחרונים שלנו. העייפות שיחקה תפקיד. שיחקנו מפוזר מאוד ביחס לשבועות האחרונים שלנו".
3 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
סטיב קר
(צילום: AP)
קליי תומפסון שנפצע עוד לפני פתיחת העונה ולא שיחק כלל, ניסה לשמור על אופטימיות כשפנה לאוהדים: "לא סיימנו עוד כלום, אני מבטיח לכם. אני עוד לא בכושר הכי טוב שאני יכול להיות בו בקריירה. העונה של הקבוצה הסתיימה אבל שלי רק התחילה, מעולם לא הייתי כל כך רעב. בעונה הבאה נרוץ שוב לאליפות".
בצד השני החגיגות היו גדולות. החבורה הצעירה של הגריזליס הדהימה את גולדן סטייט המנוסה, שהגיעה כפייבוריטית ברורה למשחק המכריע. ג'ה מוראנט היה פשוט אדיר עם 35 נקודות, כולל ארבע רצופות בדקה האחרונה של הארכה שסידרו לממפיס את הבריחה שהייתה צריכה.
3 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט, דילון ברוקס
ג'ה מוראנט, דילון ברוקס
מוראנט וברוקס
(צילום: AP)
"ההרגשה שלי היא שבמעמדים האלה אני עולה שלב מבחינת המשחק שלי", אמר מוראנט בסיום. "בכנות, אני אוהב את הלחץ. העתיד שלנו מזהיר, יש לנו קבוצה של שחקנים קשוחים". על ההתמודדות ראש בראש עם קרי, אמר הרכז: "זה ללא ספק המצ'-אפ האהוב עליי עד כה, עכשיו תנו לו את ה-MVP".