דני אבדיה המשיך הלילה (בין שני לשלישי) בכושרו המצוין, והשווה את שיא הקריירה שלו ב-NBA כשקלע 25 נקודות מול דאלאס. לצערו הרב זה לא עזר לוושינגטון, שירדה מנוצחת בפעם השביעית ברציפות - 112:104, וכעת היא עומדת על מאזן של 9 ניצחונות לעומת 44 הפסדים. המאבריקס לעומת זאת, האריכו את רצף הניצחונות שלהם לחמישה, ועלו למאזן 23:31.
כאמור, הפורוורד הישראלי נראה נהדר בתקופה האחרונה. בחמשת משחקיו האחרונים הוא קלע ארבע פעמים מעל 20 נקודות, כשבשניים מתוך המקרים הוא סיים עם 24. מעבר לכך, זו הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא רושם שלושה משחקים רצופים עם 20 נקודות ומעלה. בנוסף ל-25 הנקודות שלו, הוסיף אבדיה 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים והיה הקלע המוביל של קבוצתו תוך כדי שהוא מדייק ב-11 מ-17 מהשדה.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן דאלאס מאבריקס לוקה דונצ'יץ'
השווה את שיא הקריירה, אך לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד נוסף. דני אבדיה מול לוקה דונצ'יץ'
(Jerome Miron/Reuters)
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
אבדיה בדרך לעוד שתי נקודות
( EPA/ADAM DAVIS)
בדומה ללא מעט מקרים העונה, וושינגטון שוב נעלמה ברבע האחרון, אליו היא עלתה ביתרון 78:88, אך קלעה במהלכו 16 נקודות בלבד, לעומת 34 של יריבתה. דאלאס נטלה את ההובלה בזכות ריצת 3:17 והוויזארדס ההמומים לא הצליחו לעצור את המפולת בדרך לעוד הפסד.
לוקה דונצ'יץ' היה נהדר בשורות המנצחת עם טריפל דאבל של 26 נקודות, 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, כאשר גם קיירי ארווינג קלע 26. דניאל גאפורד, שעזב את וושינגטון לדאלאס לפני ארבעה ימים בלבד, הוסיף 16 נקודות ו-17 ריבאונדים מול חבריו לשעבר. בצד השני, קוזמה קלע 23 וטיוס ג'ונס רשם דאבל דאבל מרשים של 14 נקודות ו-16 אסיסטים, אך זה לא עזר לשחקנים של ברייאן קיף. ג'ורדן פול סיים משחק נפל נוסף עם 3 נקודות בלבד ו-1 מ-12 מהשדה.
וושינטון תמשיך את מסע משחקי החוץ, ותקווה לעצור את רצף ההפסדים כשתתארח בלילה שבין רביעי לחמישי אצל ניו אורלינס פליקנס. דאלאס תארח את ויקטור וומבניאמה וסן אנטוניו ספרס לדרבי טקסני.