דני אבדיה רשם הלילה (בין חמישי לשישי) את אחד ממשחקיו הטובים העונה ב-NBA, רק שאת ה-135:119 של וושינגטון ביוסטון סיים בטעם חמוץ, ולא רק בגלל ההפסד.
הפורוורד הישראלי אמנם קלע 24 נקודות בערב נהדר התקפית, אך שלוש דקות לסיום נחת לא טוב על רגלו, אחז בברכו הימנית וירד כאוב לחדר ההלבשה. יש לציין כי דקה אחר-כך הוא כבר חזר לספסל קבוצתו והעיתונאים המסקרים את הוויארדס בארה"ב סבורים שלא מדובר בפציעה רצינית.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה מחזיק את רגלו הכואבת
(צילום: AP Photo/David J. Phillip)
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
רגע הפציעה, שלוש דקות לסיום המשחק
(צילום: AP Photo/David J. Phillip)
אבדיה, כאמור, סיפק משחק אישי נהדר עם שורה סטטיסטית שכללה 10 מ-13 מהשדה, 0 מ-1 משלוש, 4 מ-5 מהעונשין לצד 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 איבודים. וושינגטון נשרה למאזן 55:11 - הגרוע ביותר ב-NBA.
כמו במשחק הקודם נגד ממפיס, וושינגטון נקלעה גם הפעם לפיגור גדול במחצית הראשונה, שהגיע למינוס 24 בשיא. זה היה משחק חד-צדדי לכל אורכו, בעיקר הודות לרבע שני אדיר של הרוקטס (24:42). את הרבע האחרון פתחה יוסטון ביתרון 15 ולמעשה היתרון הדו-ספרתי נשמר עד לסיום ולא הוטל בספק.
4 צפייה בגלריה
לנדייל
לנדייל
לנדייל מטביע את וושינגטון, הלילה
(צילום: Troy Taormina-USA TODAY Sports)
4 צפייה בגלריה
סמית'
סמית'
סמית' ג'וניור קולע מעל אבדיה
(צילום: Troy Taormina-USA TODAY Sports)
למרות ההפסד, אבדיה הלהיב את השדרים בזכות שני מהלכי היי-לייטס: שתי הטבעות גדולות, כולל "פוסטר" מהדהד על ג'בארי סמית' ג'וניור. ג'ורדן פול עלה מהספסל וסיים כקלעי המוביל של וושינגטון עם 25 נקודות (10 מ-19 מהשדה), קייל קוזמה הוסיף 23 וטיוס ג'ונס סיפק 13 נקודות ו-8 אסיסטים.
מהעבר השני, ג'יילן גרין להט עם שיא עונתי של 37 נקודות (15 מ-23) ו-8 ריבאונדים, פרד ואן וליט רשם 27 נקודות ו-9 אסיסטים והרוקי אמן תומפסון תרם 20 נקודות (16 בחצי הראשון) ו-10 ריבאונדים עבור יוסטון (35:31).
וושינגטון, למי ששואל, תמשיך במסע משחקי החוץ שלה ותתארח בין שבת לראשון בשיקגו אצל הבולס, שספגו הלילה 126:111 ביתי מלוס אנג'לס קליפרס.