מאז ההפסד למיאמי במשחק מספר 2 בגמר המזרח, היה לא מעט מתח סביב בוסטון, בעיקר בגלל המהומה בחדר ההלבשה בסיום אותו משחק. הלילה (בין שבת לראשון) הסלטיקס הוכיחו לכולם שהיה מוקדם להספיד אותם והציגו משחק קשוח ומלא אופי בדרך ל-106:117 על מיאמי, שהחזיר אותם לעניינים עם ניצחון ראשון בסדרה ו-2:1.
"יש לנו חדר הלבשה מצוין", אמר בסיום ג'יילן בראון שהצטיין עם 26 נקודות והתייחס כמובן לביקורות. "היו הרבה אמוציות, אבל בסופו של דבר אנחנו משפחה. אנחנו כאן אחד בשביל השני והוכחנו זאת היום, כשנלחמנו ביחד ולא נשברנו גם ברגעים קשים".
3 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום וקמבה ווקר
ג'ייסון טייטום וקמבה ווקר
ג'ייסון טייטום וקמבה ווקר מרוצים
(צילום: AFP)
גם ג'ייסון טייטום שקלע 25 נקודות, הוריד 14 ריבאונדים ומסר 8 אסיסטים, דיבר באופן דומה: "זה נורמלי. כל מי שעוסק בספורט קבוצתי יודע שאתה לא אמור לשמוח בפיגור 2:0. אם אתה שמח, סימן שלא אכפת לך. כדורסל הוא משחק של אמוציות וזה טבעי שיהיו כאלה שיכעסו וייקחו ללב. זה לא אישי. היינו צריכים לפתור כמה דברים, כדי לחזור מאוחדים בפעם הבאה. לא היה שום דבר מעבר".
מי שחזר אחרי חמישה שבועות הוא גורדון הייוורד, שהתאושש מהפציעה במשחק מול פילדלפיה. "זה הזוי שמישהו חושב שאנחנו טובים יותר בלעדיו", אמר טייטום. "אנחנו הרבה יותר טובים כשהוא איתנו. יותר דינמיים ומגוונים. הוא גם ילך וישתפר וחשוב מאוד שקיבלנו אותו בחזרה". הייוורד עצמו דיבר על החזרה: "כמובן שהפציעה לא הייתה בתוכניות, אבל סמכתי על החבר'ה".
3 צפייה בגלריה
בוסטון
בוסטון
הייוורד וסמארט
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר
ג'ימי באטלר. תסכול בסיום
(צילום: AP)
במיאמי עסקו בכך שבניגוד לשני המשחקים הראשונים, הפעם הם לא הצליחו להיחלץ מפיגור משמעותי ולהשיג את הניצחון. ג'ימי באטלר דיבר על כך בסיום: "זה כבר מתחיל להימאס לפתוח את המשחק בפיגור, במיוחד שמולנו ניצבת יריבה מצוינת כמו בוסטון".
"אני מרגיש שאנחנו צריכים לעבוד על היכולת ההתקפית שלנו", הודה באם אדביאו. הם קפצו עלינו בכל הזדמנות, כנראה נמאס להם שאנחנו חוזרים מפיגור ומנצחים. המאמן, אריק ספולסטרה, שמכיר היטב את הפלייאוף סיכם את המשחק מהזווית שלו: "ככה זה בפלייאוף. בוסטון הגיעה עם הרבה כח וצריך לתת להם את הקרדיט על כך".