אנתוני דייויס רשם הלילה (בין חמישי לשישי) שורה סטטיסטית נאה של 18 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ושתי חסימות, הלייקרס אף ניצחו 106:113 את מילווקי באקס, אבל למרות זאת הפורוורד לא היה מרוצה.
"אני לא מספיק טוב כרגע, למעשה אני חושב שאני גרוע", הפתיע דייויס בסיום, "אני לא זורק מספיק לסל, אני לא קולע טוב מהעונשין, אבל לפחות העבודה שלי בצבע הייתה טובה ועזרה לנו לנצח". דייויס קלע הלילה 2 מ-5 זריקות עונשין, כאשר בדרך כלל הוא עומד על 80 אחוזים מהקו. הוא דייק ב-44 אחוזים מהזריקות שלו, כאשר בדרך כלל האחוזים שלו הם 53.2. מצד שני, בדקות ההכרעה הוא מסר שלושה אסיסטים חשובים.
3 צפייה בגלריה
לברון שומר על יאניס
לברון שומר על יאניס
דייויס לא היה מרוצה מעצמו
(צילום: רויטרס)
"אני סומך על החברים שלי, אני מוסר להם החוצה והם קולעים. הם תמיד נמצאים במקומות הנכונים כדי שאוכל למסור להם. האסיסטים שלי הערב הם בזכותם", אמר דייויס. "אני צריך להיות יותר אגרסיבי, אני מלחיץ את עצמי כדי להשתפר במשחק שלי".
3 צפייה בגלריה
דייויס בהגנה
דייויס בהגנה
דייויס שומר על יאניס
(צילום: רויטרס)

סטיב קר: "השופטים טעו והם הודו בכך"

גולדן סטייט ווריורס ספגה הפסד ביתי לניו יורק ניקס, 119:104. בקבוצה כעסו מאוד על כך שדריימונד גרין ספג עבירה טכנית שנייה אחרי שצעק על חברו לקבוצה ג'ייימס ווייזמן, ובעקבות כך הורחק. השופטים חשבו שגרין צרח עליהם ושרקו נגדו.
"השופטים אמרו לי שהם טעות במהלך המחצית", אמר מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, "ניסינו להסביר להם אחרי השריקה, אבל זה לא עזר. אני לא יודע מה החוקים במקרים כאלה וזה די מוזר מה שקרה. נכון שדריימונד הכניס את עצמו לבעיה אחרי שקיבל טכנית לפני כן, אבל עברנו את זה ונמשיך הלאה".
3 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
קר עצבני על הקווים
(צילום: AP)
"אני מבולבל", אמר גרין בסיום, "השופטים יכולים לשנות החלטות שלהם במהלך משחק, אבל עכשיו הם לא יכולים להפוך את ההחלטה למרות שהיה ברור שלא צעקתי עליהם? אני אשמח לראות אם זה החוק, ולקבל הסברים על הדבר הזה".