לדני אבדיה היה משחק טוב הלילה (בין רביעי לחמישי). הפורוורד הישראלי קלע 12 נקודות והוריד 7 ריבאונדים אבל וושינגטון וויזארדס שלו הפסידה 121:120 דרמטי לאוקלהומה סיטי.
וושינגטון (7:8) הגיעה למשחק הזה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, והכוכב בראדלי ביל. היא ערכה ערב "מורשת יהודית" לפני המשחק עם שירים ישראלים ויהודיים, אבל מי שחגגה בסיום היא היריבה. שלשת ניצחון אדירה של שיי ג'ילג'ס-אלכסנדר (42 נקודות) הביאה לאורחת את הניצחון. אחרי השלשה היה לוושינגטון זמן לעוד זריקה, אבדיה הוציא כדור לא טוב לביל (קלע 25) שאיבד אותו.
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
חגג במקום לרדת להגנה
(צילום: גטי אימג'ס)
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה בפעולה
דני אבדיה בפעולה
קלע 12 נקודות
(צילום: EPA)
אבדיה כאמור קלע 12 נקודות כולל שתי שלשות רצופות ברבע הראשון שקבעו יתרון שיא לוושינגטון - 14:31. קריסטיפס פורזינגיס קלע 20 נקודות בחצי הראשון והוריד את וושינגטון להפסקה ביתרון 54:67. שיי ג'ילג'ס אלכסנדר היה בלתי עציר וקלע 19 נקודות ברבע השלישי, ובעזרתו האורחת מחקה את הפיגור ועלתה ל-87:89 בסוף הרבע השלישי.
1:16 לסיום דני אבדיה קלע סל גדול שהשווה ל-116:116, אבל "עשה שרירים" במקום לרדת להגנה (כנראה כי חשב שיקבל גם עבירה), OKC ניצלה זאת כדי להיות ביתרון מספרי והשיגה סל קל.
הסיום שייך כאמור לשיי ג'ילג'ס אלכסנדר שקלע 42 נקודות, פעם עשירית העונה שהכוכב בן ה-24 קולע לפחות 30 נקודות. אוקלהומה רשמה ניצחון שלישי בארבעה משחקים ועלתה למאזן 8:7.