משחק ההכנה הראשון של האלופה מילווקי החל בצורה מעט מוזרה אפשר לומר. עדיין ללא שלושת הכוכבים יאניס אנדטוקומבו, קריס מידלטון וג'רו הולידיי, הבאקס התארחו לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בפדקס פורום בממפיס ואזעקת שריפה שנשמעה ממש עם סיום הרבע השלישי (77:87 לגריזליס) גרמה לפינוי השחקנים והאוהדים מהאולם ולביטול המשחק.
בדיעבד התברר שזו אזעקת שווא ואחד ממערכות התזת המים באיזור פנימי של הפדקס פורום החל לפעול, מה שגרם לאורות באולם עצמו להתעמעם ולאורות לבנים להבהב – סימן לאזעקת שריפה. השופטים בדקו האם השחקנים צריכים לעזוב את המקום, אנשי האולם טענו שכן והאוהדים התפנו איתם.
4 צפייה בגלריה
לוחמי אש מחוץ לפדקס פורום בממפיס
לוחמי אש מחוץ לפדקס פורום בממפיס
המשחק לא הגיע לסיומו. לוחמי אש מחוץ לפדקס פורום בממפיס
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
הפדקס פורום בממפיס
הפדקס פורום בממפיס
האוהדים והשחקנים פונו מיד
(צילום: AP)
תוך מספר דקות צוות האימון של מילווקי ארז את הציוד של הקבוצה והעלה אותו על האוטובוסים, כשהשחקנים הגיעו מיד אחר כך. מידלטון והולידיי אף נראו עולים עם מגשי אוכל לחבריהם שכן שיחקו.
לאחר כשעה בליגה הוציאו הודעה רשמית שהמשחק לא יחודש כדי "לשמור על הבטיחות של השחקנים".
מה בכל זאת היה לנו במשחק עצמו? ג'ה מוראנט נראה חד מאוד וקלע 27 נקודות ב-24 דקות, הוא גם הוסיף 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. בצד השני ג'ורדן אנוורה הוביל את קלעי האלופה עם 16 נקודות כשהפרט הפיקנטי נוגע לכך שלא אחד, אלא שני אקסים של מכבי ת"א שותפו – אלייז'ה בראיינט, שהיה גם בעונה שעברה וג'וני אובראיינט – אגב, שניהם ביחד קלעו רק חמש נקודות.
4 צפייה בגלריה
ג'ה מוראנט בורח מג'ורג' היל
ג'ה מוראנט בורח מג'ורג' היל
נראה טוב מאוד. ג'ה מוראנט בורח מג'ורג' היל
(צילום: AP)
והיו גם משחקים שכן הגיעו לסיומם. דני אבדיה אמנם לא היה בסגל וושינגטון, אבל כל השחקנים החדשים דווקא כן – זה עדיין הסתיים בהפסד 125:119 ליוסטון. קווין פורטר ג'וניור הצטיין אצל הרוקטס עם 25 נקודות, שישה שחקנים של הוויזארדס קלעו בספרות כפולות – בראדלי ביל סיים עם 18 נקודות ב-21 דקות, ארון הולידיי הוסיף 17 נקודות. ספנסר דינווידי (14 נקודות ו-5 אסיסטים) ומונטרז הארל (9 נקודות ו-11 ריבאונדים) היו לא רעים.
שיקגו טיילה ל-95:131 מוחץ על חשבון קליבלנד, כשהפרש השיא כבר עמד על 48 נקודות. זאק לאבין היה מצוין עם 25 נקודות ב-24 דקות בלבד. דמאר זרוזן קלע 13 נקודות באחוזים רעים.
ניו יורק ניצחה 104:125 את אינדיאנה, ג'וליוס רנדל סיפק 20 נקודות ו-9 ריבאונדים. אר-ג'יי בארט הוסיף 17 נקודות.
4 צפייה בגלריה
מונטרז הארל
מונטרז הארל
כוח אדיר בצבע. מונטרז הארל במדי וושינגטון
(צילום: רויטרס)