מי שאחראי על בניית אחת השושלות הגדולות בתולדות ה-NBA, בוב מאיירס, הודיע הערב (שלישי) כי הוא עוזב את תפקידו כג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט ווריורס אחרי 12 שנים. על פי דיווח ב-ESPN, מאיירס בן ה-48 סירב להצעות מהקבוצה לחוזה חדש.
בין היתר, מינה מאיירס את סטיב קר, בחר בדראפט את דריימונד גרין והחתים את אנדרה איגודלה וקווין דוראנט. ב-11 עונותיו כג'נרל מנג'ר הקבוצה הגיעה שש פעמים לגמר וזכתה בארבע אליפויות, והוא זכה פעמיים בתואר הג'נרל מנג'ר של העונה. מאיירס קודם להיות ג'נרל מנג'ר ב-2012, שנה לאחר שהגיע למועדון כעוזר.
1 צפייה בגלריה
בוב מאיירס סטף קרי
בוב מאיירס סטף קרי
"הגיע הזמן". מאיירס וסטף קרי
(צילום: Ezra Shaw/Getty Images/AFP Myers)
"הקבוצה נמצאת במצב מצוין", אמר מאיירס במסיבת העיתונאים בה הודיע על עזיבתו."זה לא היה עניין של כסף. עשיתי הרבה כסף. הציעו לי הרבה כסף". על יורשו האפשרי, עוזרו בווריורס ושחקן העבר מייק דנליבי ג'וניור: "אם יבחרו בו, הוא יהיה פנטסטי. אמרתי לו שאעזור לו עם (הארכת החוזה של) דריימונד..." על הצעד הבא עבורו: "אין לי מושג מה יקרה עכשיו. אולי עדיף לי לשבת ולחכות".
העזיבה שלו צפויה להשפיע על הקבוצה שהודחה העונה בחצי גמר המערב. אחרי ההפסד המכריע במשחק 6 ללייקרס, אמר דריימונד גרין: "אני מודאג מאוד מכך שבוב מאיירס מסיים חוזה, זה יכול להשפיע על ההחלטה שלי האם להישאר כאן". סטף קרי מחזיק בחוזה עד קיץ 2026, בעוד קליי תומפסון נכנס לשנה אחרונה בחוזה.