כמו בלא מעט מקרים העונה, גם הלילה (בין רביעי לחמישי) מול קליבלנד, דני אבדיה היה מנקודות האור של וושינגטון אבל בכל זאת סופסל באופן תמוה למדי לאורך כל הרבע האחרון.
הישראלי אמנם הציג משחק בינוני מבחינה התקפית - תשע נקודות ב-3 מ-10 מהשדה, שמונה ריבאונדים ושלושה אסיסטים - אך התרומה ההגנתית שלו היתה חסרה לוויזארדס ברבע האחרון, שבו הם ספגו 34 נקודות (ב-58 אחוז מהשדה לעומת 46 אחוז בשלושת הרבעים הראשונים) בדרך להפסד 114:106.
1 צפייה בגלריה
אבדיה
אבדיה
התרומה ההגנתית שלו היתה חסרה לוויזארדס ברבע האחרון. אבדיה
(צילום: Patrick Smith / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
אבדיה סיים את המשחק עם 20 דקות בלבד, הכי מעט שלו בשבעת המשחקים האחרונים. מנגד, מי שנשאר על המגרש ברבע האחרון הוא ג'ורדן פול, שסיים את המשחק עם 0 נקודות (0 מ-5 מהשדה). הספסול של אבדיה ברבעים אחרונים הוא כבר סוג של מגמה, שהחלה עוד בימי ווס אנסלד ג'וניור והחריפה מאז החלפתו בבריאן קיף, עוזרו לשעבר.
האוהדים של וושינגטון מתוסכלים, והם, כמו גם הפרשנים, מנסים להבין מה עומד מאחורי המגמה הזו. "אבדיה היה יותר יעיל הערב, ויעיל יותר במשך כל העונה. ג'ורדן פול מנגד, בכלל לא הופיע", נכתב בבלוג "BulletsForever", "אז למה אחד משחק והשני על הספסל? זה מסוג הדברים שקורים בקבוצה הזאת וגורמים לך להתחרפן מרוב בלבול". בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) "WIZTAKES" הוסיפו: "לא חשבנו שנאמר זאת, אבל אנחנו מרגישים עבור דני אבדיה".
פול, אגב, מי שאמור היה להיות כוכב הקבוצה, זכה הלילה לשריקות בוז צורמות מהצופים בקפיטל וואן ארנה. "עשינו את המיטב כדי לעצור אותו", סיפר לאחר המשחק מאמן קליבלנד ג'יי.בי ביקרסטאף. אולם העונה לא נראה שזו משימה קשה במיוחד - כשהגארד שהגיע בטרייד מגולדן סטייט מעמיד ממוצעים של 15.9 נקודות, 3.6 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים.
זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של וושינגטון, שירדה למאזן 41:9 (מקום 14 במזרח). בלילה שבין שישי לשבת (2:30) היא תתארח אצל הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר ב-NBA, בוסטון סלטיקס (12:39).