דני אבדיה ו-וושינגטון נוצחו אמנם אתמול (שני) 127:118 על-ידי גולדן סטייט, אבל מי שהגיע לקפיטל וואן ארנה היה חושב שמדובר במשחק ביתי דווקא של האלופה. האווירה ביציעים הייתה מחשמלת ונראו יותר אוהדים של הווריורס מאשר של הוויזארדס.
מי שתפס פיקוד מהרגע הראשון היה כמובן סטף קרי, שסיפק עוד משחק ענק - 41 נקודות (6 מ-15 משלוש) ו-7 ריבאונדים. ג'ורדן פול עזר לו 31 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. קרי היה זה שהטריף את האוהדים ביציעים, שרובם - דווקא בוושינגטון - לבשו גופיות עם המספר 30 על הגב.
4 צפייה בגלריה
קרי
קרי
קרי רוקד על המגרש, אתמול מול וושינגטון
(צילום: רויטרס)
"סטף הוא מייקל ג'ורדן מודרני", התייחס מאמן הווריורס, סטיב קר, לתופעה. "הייתי רואה את הדברים האלה בימיי בשיקגו בולס. חצי מהקהל היה עם גופיות אדומות והמספר 23 מאחורה, ועכשיו הגופיות כחולות-צהובות עם המספר 30. סטף הוא גדול מהמשחק".
"בכל מקום שאנחנו משחקים יש אוהדים שמעודדים אותו", המשיך קר. "הם לא יכולים לחכות לראות אותו משחק, כי מעולם לא ראינו שחקן כזה בעבר. לאנשים קל להתחבר אליו כי הוא לא גיבור על מבחינת הסייז שלו. יש הרבה אנשים בגודל הזה, אבל אף אחד לא יכול לעשות את מה שהוא עושה. הוא מעורר השראה בצורה בלתי רגילה ולכן הוא מקבל את כל התמיכה האדירה הזו".
4 צפייה בגלריה
סטף קרי
סטף קרי
בלתי עציר. קרי
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
אבדיה מול קרי
אבדיה מול קרי
קולע גם מול אבדיה
(צילום: AFP)
קרי עצמו התרגש כמובן: "אני אף פעם לא לוקח את זה כמובן מאליו כי זה לא תמיד היה ככה. בשביל זה אנחנו משחקים את המשחק, כמובן שהאוהדים הם חלק מהמסע שלנו. הם יוצאים לבילוי, מבזבזים כסף שהרוויחו ויוצרים אווירה כמו שהייתה הערב".
על ההשוואה של קר, אמר קרי: "הוא שיחק איתו והבין איך נראים משחקי חוץ בהם מגיעים המון מעריצים. אשאיר לו להשוות בינינו. אני גם מבין איך גולדן סטייט גדלה עם השנים. חושב שזה מיוחד. למרבה המזל, כמעט בכל משחק חוץ אנחנו מרגישים בבית. זה אומר הרבה".
4 צפייה בגלריה
סטיב קר
סטיב קר
דברים שרואים משם לא רואים מכאן? קר
(צילום: רויטרס)
גם דריימונד גרין היה בורג מרכזי בניצחון וסיים עם 17 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. סיפור מעניין היה כשנח על הספסל והשתיק אוהד שהקניט אותו מאוחר. "הוא פשוט דיבר מתחילת המשחק עד שסתמתי לו את הפה", סיפר גרין. "ברור שהוא הפסיק". על היכולת של קרי ופול ציין כי "הם קלעו זריקות מטורפות. פשוט סחבו אותנו".
מהעבר השני, בוושינגטון סופרים חמישה הפסדים מששת המשחקים האחרונים, כולל שלושה בבית. למרות זאת, על-פי דיווח ב-NBC הוויזארדס מאמינים שהקבוצה יכולה לשנות את המומנטום עם חזרתו המתקרבת של הכוכב בראדלי ביל.
ביל בן ה-29 החמיץ את משחקו החמישי ברציפות אתמול, אך לפי הפרסום קיבל אור ירוק לחזור ולהתאמן בשבוע שעבר. "זה שחקן של 30 נקודות לערב, כשנוכל מחזיר אותו לחמישייה ולרוטציה", אמר מונטה מוריס. "אני מרגיש שאיתו אנחנו הולכים להמריא".