שבוע בדיוק נותר לפתיחת העונה ב-NBA, וגם הלילה (בין ראשון לשני) נערכו מספר משחקי קדם עונה. פיניקס עלתה למאזן 1:3 במשחקי ההכנה כשגברה 106:117 על פורטלנד, בעוד סן אנטוניו ירדה למאזן שלילי עם הפסד 99:89 ליוסטון.
פיניקס היא ללא ספק אחת הקבוצות המסקרנות של הקיץ לאור משולש הכוכבים דוראנט-בוקר-ביל שנבנה שם, והלילה כאמור היא השיגה את ניצחונה השלישי בטרום העונה. הסאנס ברחו ליתרון דו ספרתי עוד במהלך הרבע הראשון, בסיומו הובילו 23:36 והמשיכו להגדיל את הפער ככל שהתקדם המשחק. ברבע האחרון הצליחו הטריילבלייזרס למזער מעט נזקים ולצמק את ההפרש, אך לא יותר מכך.
2 צפייה בגלריה
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט
ניצחון שלישי לפיניקיס בקדם העונה. קווין דוראנט
(AP Photo/Darryl Webb)
2 צפייה בגלריה
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה על הספסל
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה על הספסל
קיבל מנוחה הפעם. ויקטור וומבניאמה על הספסל
(AP Photo/Eric Gay)
דוראנט (15 דקות) ובוקר (18 דקות) נראו נהדר אצל המנצחת, וקלעו 19 נקודות כל אחד. בראדלי ביל, הצלע השלישית במשולש, קלע 11 נקודות אך עשה זאת באחוזים לא טובים מהשדה (2 מ-8), כשמרבית הנקודות של הגארד שעבר מוושינגטון הגיעו מקו העונשין (7 מ-9).
בסן אנטוניו, שרדה מנוצחת בביתה בידי יוסטון, החליטו לתת מנוחה לבחירה מספר 1 בדראפט, ויקטור וומבניאמה, שנראה טוב מאוד בשני משחקי ההכנה הקודמים. אמן תומפסון וקאם ווייטמור קלעו 15 נקודות כל אחד עבור הרוקטס, ששמרו על מאזן מושלם במשחקי ההכנה (0:3). 18 נקודות של זאק קולינס לא עזרו לקבוצה של גרג פופוביץ', שירדה למאזן 2:1.
פילדלפיה השיגה הלילה את ניצחונה הראשון בתקופת ההכנה, כשגברה 119:127 על ברוקלין. גם הפעם ג'ואל אמביד, ג'יימס הארדן ופי. ג'יי טאקר לא שיחקו, ובעוד אצל אמביד וטאקר נראה שמדובר במנוחה, אצל הארדן סביר בהחלט להניח שזה קשור לפיצוץ בינו לבין הקבוצה במהלך הקיץ והבקשה שלו לעזוב. קלי אוברה ג'וניור (21 נקודות), טוביאס האריס ופול ריד (18 כ"א) הוליכו את קלעי המנצחת.