לוס אנג'לס לייקרס החליטה להתחזק כדי להגיע לפלייאוף וביצעה טרייד עם וושינגטון וויזארדס, שבמסגרתו רוי האצ'ימורה עבר אליה תמורת הגארד קנדריק נאן ובחירות דראפט עתידיות.
האצ'ימורה משחק בעמדה של דני אבדיה, כך שייתכן שמדובר בחדשות טובות עבור הפורוורד הישראלי שעשוי לקבל יותר דקות בהמשך העונה, בעיקר מאחר שאת הדרך ההפוכה מלוס-אנג'לס יעשה שחקן בתפקיד אחר לגמרי.
1 צפייה בגלריה
רוי הוצ'ימורה
רוי הוצ'ימורה
התחנה הבאה קליפורניה. האצ'ימורה
(צילום: AP)
האצ'ימורה הפך ליפני השני בכל הזמנים שנבחר בדראפט ה-NBA, כשוושינגטון לקחה אותו ב-2019. זו העונה האחרונה בחוזה שלו, ובסיומה היה יכול לעזוב את הוויזארדס כשחקן חופשי. בימים האחרונים הוא הביע את רצונו בטרייד גם באופן פומבי, כך שהמעבר ללוס-אנג'לס לא מגיע כהפתעה. עד כה קלע העונה 13.0 נקודות ב-24.3 דקות בממוצע למשחק, ובכל אחת מארבע עונותיו ב-NBA סיים עם ממוצע של ספרות כפולות.
מי שעובר תמורתו הוא הגארד קנדריק נאן, שחזר העונה מפציעה קשה בברך וקלע 6.7 נקודות בממוצע למשחק. בנוסף, הלייקרס יעבירו לוויזארדס כמה בחירות דראפט בסיבוב השני.
הערב התברר גם כי כוכב וושינגטון, קריסטפס פורזינגיס, סובל מנקע בקרסול. הלטבי נפצע בניצחון על אורלנדו לפני יומיים, וייעדר לפחות שבוע. וושינגטון מדורגת במקום ה-12 במזרח עם מאזן שלילי של 26:20.