למרות הניצחון המרשים מאוד על מיאמי היט במשחק הראשון של גמר ה-NBA, כוכב לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס היה במצב רוח קודר משהו במסיבת העיתונאים אחרי המשחק.
"יש לנו עוד הרבה עבודה", אמר לברון, "אני יודע מה זה להפסיד במשחק 2, זה יכול לשנות את כל הסדרה. זה קרה לי מול דאלאס ב-2011 כאשר הם מחקו יתרון דו ספרתי וכל הסדרה השתנתה. זה רודף אותי עד היום". על ההצגה של אנתוני דייויס אמר: "הוא עשה מה שמצופה ממנו לעשות, לא דיברתי איתו על משהו מיוחד לפני המשחק ולא אמרתי לו מה הוא צריך לעשות.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס עם קייל קוזמה
לברון ג'יימס עם קייל קוזמה
לברון ג'יימס עם קייל קוזמה בסיום
(צילום: רויטרס)
"עכשיו אנחנו צריכים להתכונן למשחק הבא. מהניסיון שלי, לומדים הרבה יותר אחרי ניצחון מאשר אחרי הפסד. אנחנו צריכים להסתכל על הטעויות שעשינו ברבע הראשון ובתחילת הרבע האחרון וללמוד מהן", סיכם ג'יימס.
גיבור המשחק, אנתוני דייויס, הוסיף: "היה מרגש לראות את אבא שלי ביציע. אני שמח שהוא צפה בי. הוא רוצה שאקח אליפות ואני מקווה שאצליח. זה כבוד גדול להוביל את הלייקרס בגמר, זה מועדון עם היסטוריה מפוארת, אני רוצה להיות חלק ממנה עם טבעת אליפות. מיאמי קבוצה חזקה מאוד, ומצאנו דרך לנצח אותה למרות שיש לה הגנה טובה מאוד. האוהדים היו מאוד חסרים בגמר וחבל שלא היה קהל. עצוב לי על השחקנים שנפצעו במיאמי, אבל אסור לנו לחשוב על זה. אנחנו צריכים לחשוב על העבודה שלנו".
2 צפייה בגלריה
אנתוני דייויס לייקרס
אנתוני דייויס לייקרס
אנתוני דייויס. הצטיין
(צילום: AFP)
דייויס התכוון בדבריו לגוראן דראגיץ' ובאם אדאביו, שנפצעו במהלך המשחק ולא סיימו אותו. אדאביו כבר עבר צילום רנטגן והבדיקה לא העלתה ממצאים חריגים. הסנטר כנראה יהיה כשיר למשחק 2 (בין שישי לשבת, 4:00). לגבי דראגיץ', מצבו עוד לא ממש ברור אחרי שנפצע בברך. מאמן ההיט אריק ספולסטרה אמר: "גוראן בחור מאוד קשוח ורוצה לשחק, כרגע אין לי עדכון על מצבו". על המשחק עצמו אמר המאמן: "ברור שאנחנו חייבים להיות טובים יותר, אני חושב שאנחנו קבוצה יותר טובה ממה שהראנו הלילה".
ג'ימי באטלר, שהוליך את מיאמי עם 23 נקודות, אמר: "אני מאוכזב מאוד מההפסד, אבל חושבים על המשחק הבא. אני מאמין בכל חבריי לקבוצה וחושב שנוכל להתאושש. אצטרך לקחת על עצמי עוד אחריות. חייבים להיות יותר קשוחים. לא הגענו למספיק זריקות ולא היינו טובים בהגנה. אנחנו ניאבק עד הסוף ונעשה מה שצריך. אני לא צריך להגיד שום דבר מיוחד לשחקנים אחרי הופעה כזאת. אנחנו מבינים טוב מאוד מה צריך לעשות במשחק הבא: להילחם ולנצח".