מברוק לעודד קטש. הערב (חמישי) הוא השיג ניצחון ראשון כמאמן פנאתינייקוס אחרי טיול קליל מול חימקי מוסקבה, הקבוצה הגרועה ביותר במפעל. המשחק הסתיים ב-78:94 וזהות המנצחת לא הוטלה בספק לרגע.
קוסטאס מיטרוגלו היה האיש של קטש עם תצוגת ענק של 29 נקודות ו-12 ריבאונדים, והיה פשוט בלתי ניתן לעצירה. נמניה נדוביץ', שבמשחק הבכורה של המאמן הישראלי על הקווים (תבוסה לפנרבחצ'ה), היה חלש מאוד, סיפק הפעם 21 נקודות ו-5 אסיסטים.
3 צפייה בגלריה
נמניה נדוביץ' מול לורנזו בראון
נמניה נדוביץ' מול לורנזו בראון
הפעם הוא פגע. נמניה נדוביץ'
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
שיביאו לו את חימקי כל יום. עודד קטש
(צילום: EPA)
ג'ורדן מיקי קלע 25 נקודות למפסידה, שניצחה משחק יורוליג בפעם האחרונה ב-17 בנובמבר, לפני יותר מחודשיים. בינתיים הספירה עומדת על 12 הפסדים רצופים.
זניט סנט פטרבורג מסתמנת כהפתעת העונה ביורוליג. השחקנים של צ'אבי פסקואל מנצחים משחק אחרי משחק והצליחו להתברג גבוה בצמרת – וזה אחרי בלגן הקורונה שהיה להם בתחילת העונה, כן? הערב זניט גברה 78:85 על אנאדולו אפס, שביצעה קאמבק מהסרטים וכמעט הצליחה להשלים אותו, אבל כמעט זה לא מספיק לניצחון.
3 צפייה בגלריה
זניט סנט פטרסבורג
זניט סנט פטרסבורג
קבוצה נהדרת. זניט סנט פטרסבורג
(צילום: אורן אהרוני)
המארחת פתחה בטירוף, קלעה מכל מצב, תיסכלה את היריבה הטורקית ולוח התוצאות בהפסקה הראה 31:53 חד צדדי.
אנאדולו, שנראית נהדר בתקופה האחרונה, פתחה אחרת לחלוטין את החצי השני ונגסה בהפרש ותוך שש דקות רצה 4:19 וצימקה ל-57:50. זה לא הספיק. זניט הצליחה לשמור על היתרון וגם קולות קאמבק במאני-טיים לא שינו את התוצאה הסופית.
שישה שחקנים של המארחת קלעו בספרות כפולות, כשארטורס גודאיטיס סיים עם דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים. וסילייה מיצ'יץ' (23 נקודות) ושיין לארקין (20 נקודות) הצטיינו אצל האורחת.
וילרבאן ניצחה 77:90 את ולנסיה. וויליאם האוורד סיפק 17 נקודות ב-15 דקות בלבד מהספסל. 18 נקודות של ניקולה קאליניץ' בצד השני לא הספיקו.
ארמאני מילאנו השפילה את באיירן מינכן והביסה אותה 51:75. הקבוצה הגרמנית קלעה רק 20 נקודות בחצי הראשון וגם בהמשך הממוצעים שלה לא השתפרו. באיירן סיימה עם 36 אחוז מהשדה ו-4 אחוז מחוץ לקשת. המדד הקבוצתי שלה עמד על 32 בלבד.
פורסם לראשונה: 21:27, 21.01.21