השותף הבכיר של מייקל ג'ורדן כועס עליו. לא רק הוראס גראנט אינו מרוצה מהדרך בה הוצג בסדרה הדוקומנטרית "הריקוד האחרון" אודות גדול כדורסלני תבל, גם סקוטי פיפן זועם.
פיפן, שיחד עם ג'ורדן ושיקגו בולס זכה בשש אליפויות, לא אהב על פי הדיווחים את הציטוטים של חברו לשעבר. ג'ורדן כינה אותו בסדרה "אנוכי" והעיד כי "הוא לא ידע למה הוא הכניס את עצמו".
2 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן
כבר לא יתנו גב אחד לשני? ג'ורדן ופיפן
(צילום: GettyImages)
ג'ורדן אמר את הדברים בסדרה כשהתייחס להחלטתו של פיפן לדחות ניתוח בקרסול אותו אמור היה לעבור לפני תחילת עונת 1997/98, דבר שגרם לו להיעדר מהמגרשים מספר חודשים. באותה תקופה ניהל פיפן מו"מ קשוח עם המנכ"ל ג'רי קראוס לגבי חוזהו. בהתייחס לתפקודו של פיפן באותה עונה אמר ג'ורדן: "עד המשחק השישי בסדרה נגד יוטה הוא חשב רק על עצמו".
הדיווחים לפיהם פיפן "יותר מרותח מכעס על ג'ורדן" פורסמו לאחר שפיפן הכחיש פרסומים לגבי מידע אודות הקבוצה שהעביר לסופר סם סמית', שכתב את הספר "חוקי ג'ורדן". גם ג'ורדן עצמו טען את הדברים בסדרה ופיפן הכחיש זאת בראיון שהעניק.
2 צפייה בגלריה
(ג'ורדן ופיפן. צילום: MCT)
כעת תוהים אוהדי הכדורסל בארצות הברית אם אכן התפתח לו קרע בין חברי אחד הצמדים המפורסמים ביותר בתולדות הענף.
כזכור, הוראס גראנט זעם על צורת הצגתו בסדרה, כינה את ג'ורדן "שקרן" ו"מנותק" והוסיף: "אם הוא שומר לי טינה בוא נפתור את זה כמו גברים".