לברון ג'יימס כבר רגיל לכך שמשווים אותו למייקל ג'ורדן, בטח מאז שהסדרה "הריקוד האחרון" עלתה לאוויר, אבל מה היה קורה אם השניים היו משתפים פעולה?
"באופן אישי, עם איך שאני משחק את המשחק, אני מרגיש שהנכסים שלי היו משתלבים באופן נהדר עם מייק", אמר לברון בשיחת וידאו בתוכנית היוטיוב שלו. "מייק הוא רוצח. היכולת שלי למסור ולבצע מהלכים מתאימה נהדר לסקורר כמוהו".
1 צפייה בגלריה
"מייק הוא רוצח". לברון וג'ורדן
"מייק הוא רוצח". לברון וג'ורדן
"מייק הוא רוצח". לברון וג'ורדן
(צילום: רויטרס)
לברון המשיך: "גדלתי על שיקגו בולס, ראיתי את הדברים שסקוטי פיפן עשה עם מייק, אני פשוט חושב שהייתי מעלה את זה לרמה אחרת, למרות שפיפ היה אחד השחקנים האהובים עליי".
כוכב הלייקרס גם נזכר במפגש הראשון שלו איתו, ב-2001 במשחק אימון, אז היה בן 16 וג'ורדן התכונן לקאמבק האחרון שלו: "הוא נראה כמו ישו עבורי, ישו השחור".

המפגש הראשון בין לברון וג'ורדן
שנתיים אחר כך, הם כבר שיתפו פעולה. זה היה אחרי שלברון נבחר במקום הראשון בדראפט ובדיוק חתם על חוזה של 87 מיליון דולר עם נייקי, הוא הוזמן למחנה קיץ של ג'ורדן בסנטה ברברה: "שיחקנו עד תשע בערב, אחרי שהמחנה הסתיים כבר, היינו באותה קבוצה ולא הפסדנו משחק אחד".
לברון גם התייחס לביקורת כלפי ג'ורדן על כך שהתעלל בחבריו לקבוצה: "אני דווקא אוהב שמאתגרים אותי. דוויין ווייד עשה זאת במיאמי, טיירון לו עשה זאת בקליבלנד. לו היה אומר לי 'או-קיי ברון, למה אתה מחכה?'. אני מרגיש שיש הרבה קווים מקבילים בין ג'ורדן וביני בכל מה שקשור להצלחה".
אגב, לברון כבר הספיק להבהיר את דבריו בטוויטר, כתגובה לידיעה שפורסמה ב-ESPN: "לא אמרתי שפינטזתי על שיתוף פעולה עם ג'ורדן, פשוט נשאלתי אם סגנון המשחק שלי יחמיא לו. אני אוהב את האגדות ששיחקו לפניי והייתי שמח לשתף פעולה איתם, אבל גם הייתי 'מת' להתחרות בהם. אל תעוותו את המילים שלי! בכל זאת, אני רוצה להודות ל-MJ שהיה המלאך, ההשראה וגיבור העל שלי".

הציוצים של לברון