משהו לא טוב עובר על לוס אנג'לס קליפרס בתקופה האחרונה. הלילה (בין ראשון לשני) הם ספגו 135:115 כואב מניו אורלינס וספרו כבר הפסד חמישי בשבעה משחקים. "זה מאוד מדאיג", הודה קוואי לנארד לאחר המשחק. "אם אנחנו רוצים שיהיה לנו סיכוי להשיג משהו מהעונה הזאת אז חייבים לשמור על עקביות. זה מה שמאפיין קבוצות גדולות - עקביות".
גם מאמן הקליפרס, טיירון לו, היה עצבני למדי בסיום: "אנחנו חייבים להיות קשוחים יותר נגד הקבוצות שבאות מולנו. כבר הוכחנו מה אנחנו יודעים לעשות, אבל אי אפשר לדבר על זה כל הזמן, אנחנו צריכים פאקינג לעשות את זה".
3 צפייה בגלריה
קוואי לנארד ופול ג'ורג' מאוכזבים
קוואי לנארד ופול ג'ורג' מאוכזבים
קוואי לנארד ופול ג'ורג' מאוכזבים
(צילום: AP)
"חייבים להיות יותר פיזיים", הוסיף לו שהתכוון בוודאי להופעה המרשימה של זאיון וויליאמסון בצבע שהסתיימה עם 27 נקודות ב-13 מ-16 מהשדה, נוסף על יכולת הגנתית טובה. וויליאמסון הצטנע כשסיפק את הזווית שלו להצגה: "אני פה בשביל כל מה שהקבוצה שלי צריכה".
שחקן נוסף שבטוח לא ישכח את המשחק הזה הוא ג'קסון הייז. הסנטר בן ה-20 של ניו אורלינס היה אחראי על חתיכת פוסטר עם דאנק טומהוק על הפנים של רג'י ג'קסון. "בסך הכל ניסיתי להכניס את הכדור לסל", א. אחרי המהלך הוא גם ספג טכנית משום שטפח לעצמו על הראש בצורה שהתפרשה כמזלזלת כלפי היריבה. הייז לא לקח זאת יותר מדי ברצינות והסביר: "התלהבתי קצת יותר מדי".
3 צפייה בגלריה
ג'קסון הייז
ג'קסון הייז
ג'קסון הייז מתלהב קצת יותר מדי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
ג'קסון הייז
ג'קסון הייז
פוסטר נולד
(צילום: AP)
המשחק הבא של הקליפרס יהיה מול דאלאס של לוקה דונצ'יץ', כאשר המפגש האחרון הסתיים ב-73:124 המטורף למאבס. טיירון לו נשמע פסימי, או שפשוט השתמד בזכרון הכואב של התבוסה ההיא כדי לנער את השחקנים שלו: "אם נשחק ככה גם מחר אז יכול להיות ששוב נפסיד ב-50 נקודות. חייבים להגיע מוכנים ומאוחדים".