בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס הוא לא אחד ששומר דברים בבטן, ונראה שהייתה אחת מלאה על כל ההתפתחויות האחרונות ביורוליג, למרות שבסופו של דבר התוצאה הייתה מה שהוא רצה, והמפעל האירופי הבכיר בוטל.
ינאקופולוס היא היחיד מבין בעלי הקבוצות שרצה לבטל את היורוליג, זאת עוד לפני דרישת השחקנים לעשות זאת. הוא טען שלקבוצה הפסדים גדולים, כשבין היתר הוא נאלץ גם למכור את ניק קאלתס, מי שנחשב לרכז הטוב באירופה – וכמובן הכוכב הגדול של פאו.
1 צפייה בגלריה
דימיטריס ינאקופולוס עצבני
דימיטריס ינאקופולוס עצבני
ירה לכל הכיוונים. דימיטריס ינאקופולוס
(צילום: EPA)
במסיבת עיתונאים שנערכה היום (שלישי), הוא ירה לכל הכיוונים. "יורוליג זו קופסה שחורה. קבוצות לא יודעות לאן הולכים הרווחים ומאיפה הם מגיעים, וג'ורדי ברתומאו הוא האחראי לכך", אמר יאנקופולוס.
הבעלים של פאו המשיך: "בשיחת הוועידה האחרונה הנציג של ריאל מדריד אמר ש'יורוליג ללא פנאתינייקוס לא יכולה להתקיים'. שמישהו יגיד את זה למר ברתומאו. פנאתינייקוס, אולימפיאקוס ומכבי ת"א מביאות את הרווחים ליורוליג. הן מחזיקות את היורוליג בחיים".
ינאקופולוס גם הודיע על סיום דרכו במועדון: "פנאתינייקוס למכירה תמורת 25 מיליון אירו. אני עוזב כאלוף ועם הראש שלי זקוף. התקופה שלי כאן הסתיימה.
"היורוליג מצאה מתחרה, ליגת האלופות של פיב"א. המפעל הזה מוכן כדי להשבית את היורוליג. לפני שנתיים הם עדיין לא היו מוכנים לזה, עכשיו כן. אני לא אומר שפנאתינייקוס עוזבת את היורוליג. אנחנו ממשיכים להעריך את המצב. אני מקווה שבסופו של דבר נחליט לעבור לליגת האלופות".