קוואי לנארד נשאר בלוס אנג'לס קליפרס. למרות מספר דיווחים כי הוא מעוניין לעזוב, לנארד חתם על חוזה חדש במועדון ל-4 שנים, במהלכן ירוויח 176.3 מיליון דולר. לפורוורד בן ה-30 תהיה אופציית שחקן בעונה הרביעית.
לנארד נפצע בברך במהלך הפלייאוף האחרון, ובלעדיו הקליפרס לא הצליחו להתקדם ולאיים על האליפות. הכוכב עבר ניתוח ברצועות ב-13 ביולי, והוא צפוי בכל מקרה להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים.
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד
קוואי לנארד
לא עוזב את עיר המלאכים. לנארד
(צילום: AP)
"קוואי שחקן שעובד בלי הפסקה ומשתפר מדי יום", אמר לורנס פרנק, נשיא לענייני כדורסל של המועדון, לאחר החתימה הרשמית. "אנו חולקים יחד הרבה מטרות. הסכם זה מסמן עוד רגע חשוב עבורנו ועבור האוהדים, כאשר השאיפה ליצור קבוצה אלופה".
בעונה שעברה העמיד לנארד ממוצעים של 24.8 נקודות (51% מהשדה, 40% משלוש ו-89% מהעונשין), 6.5 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים לערב. מה שכן, כעת הקליפרס הבטיחו את השארתם של צמד הכוכבים שלהם: מלבד לנארד, הרי גם פול ג'ורג' חתם על חוזה ל-4 שנים בדצמבר האחרון.

קורבר מצטרף לצוות האימון של ברוקלין

זוכרים את קייל קורבר? קלעי השלשות הנהדר הצטרף לצוות האימון של סטיב נאש בברוקלין, בתור מאמן לפיתוח שחקנים. קורבר בן ה-40 לא שיחק כלל בעונה שעברה והפעם האחרונה בה כדרר ב-NBA הייתה במדי מילווקי, אז עוד ב'בועה' נגד מיאמי בפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
פרש סופית. קורבר
פרש סופית. קורבר
פרש סופית. קורבר
(צילום: AFP)
קורבר שיחק 17 עונות ב-NBA, חמש מתוכן באטלנטה, אז גם נבחר לאולסטאר. הוא מחזיק בשיא כל הזמנים באחוזים משלוש בעונה (53.6%), וכן במספר העונות כשחקן שמוביל את הליגה באחוזים מחוץ לקשת (4).