בוסטון כבר הריחה הלילה (בין חמישי לשישי) את ה-0:3 בסדרת חצי גמר המזרח מול טורונטו. היא הוליכה 101:103, חצי שנייה לסיום משחק מספר 3, אבל מסירת ענק של קייל לאורי לאו.ג'יי אנונובי הסתיימה בשלשה עם הבאזר ובסיום: ניצחון 103:104 לרפטורס שחזרו לחיים.
"מה שהיה בסיום המשחק הוא פשוט בושה", זעם ג'יילן בראון מהסלטיקס. אותו בראון לא הצליח להגיע לאונובי, שנותר לבדו בפינה וראה את פורוורד טורונטו קולע עם הבאזר ומצמק את הסדרה ל-2:1. "אין מצב שבעולם שהיינו צריכים להפסיד את המשחק הזה", הוסיף בראון.
3 צפייה בגלריה
טאקו פול
טאקו פול
טאקו פול מנסה לעכל את ההפסד הדרמטי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
בראון וסטיבנס
בראון וסטיבנס
בראון לא רוצה להסתכל בפניו של סטיבנס
(צילום: EPA)
"אני לוקח אחריות על כך. לא רק על המהלך האחרון, אלא על הרבה מהלכים לפני כן. זה פלייאוף ה-NBA. או שאתה גומר סיפור, או שאתה נותן לקבוצה השנייה מומנטום. נצטרך לבוא מוכנים למשחק הבא", המשיך בראון. "מה שקרה בסיום זה פשוט חוסר מודעות שלנו לאיפה כל שחקן עומד. הם רשמו מהלך ענק בסוף, לא שמנו לב שאו.ג'יי פשוט חמק מאיתנו".
"המסירה הייתה שום דבר, בסופו של דבר או.ג'יי היה צריך להכניס את הזריקה", הודה כוכב טורונטו, קייל לאורי, שאחראי לאסיסט המנצח, מעל ידיו המושטות של טאקו פול, הגבוה ממנו ב-43 ס"מ!
לאורי גם הוליך את קלעי הרפטורס עם 31 נקודות (למרות 0 מ-5 מחוץ לקשת, שמצטבר ל-1 מ-17 לשלוש בסדרה כולה!). אנונובי עצמו, שזכה לחיבוקים מכל ספסל טורונטו (ולפרגונים ברחבי הרשת משחקני ה-NBA), רק הודה בחיוך: "זה לא היה נעים, קיבלתי אפילו מכה באף".
3 צפייה בגלריה
שחקני טורונטו חוגגים
שחקני טורונטו חוגגים
לאורי באקסטזה, אחרי סל הניצחון של אנונובי
(צילום: AFP)
"אף אחד לא הוריד את הראש. כולנו נשארנו בטוחים בעצמנו לגבי המהלך האחרון", הוסיף כוכב הערב. " האמנו שנוכל להוציא זריקה טובה, למרות שנשארה פחות משנייה על השעון. האמנו בזה, וזה הכוח של הקבוצה הזו. קרו הרבה מאוד דברים תוך כמה שניות, וזה השאיר אותי פנוי. ידעתי שזה ייכנס".
מי שפירגן גם כן לטורונטו היה קמבה ווקר, שסיפק משחק נהדר בבוסטון, כולל אסיסט לדניאל תייס, 21.5 שניות לסיום שהעניק לסלטיקס פלוס שתיים. "חייבים לתת קרדיט לשחקנים האלה. הם אף פעם לא נשברים".
ביסמק ביומבו מתלהב
סי.ג'יי מקולום בעננים

הקליפרס חגגו על דנבר - ובסגל מלא

המשחק הראשון בסדרת חצי גמר המערב היה הרבה פחות מותח - 97:120 קליל ללוס אנג'לס קליפרס על דנבר. קוואי לנארד הצטיין עם 29 נקודות ב-12 מ-16 מהשדה, אבל סיפור המשחק היה בהגנה. שחקני אל.איי החזיקו את ג'מאל מארי על 12 נקודות ואת ניקולה יוקיץ' על 15 בלבד.
בנוסף, הקליפרס קיבלו בחזרה את פטריק בברלי ועלו לראשונה אחרי תקופה ארכה עם סגל מלא. "הקול שלו, הנוכחות, אלה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל", החמיא פול ג'ורג' לבברלי. מאמן המנצחת, דוק ריברס, הוסיף: "אני חושב שראו שאנחנו מוכנים לפלייאוף. אחרי המשחק הרביעי מול דאלאס, אנחנו ב'מוד' אחר".