עודד קטש השיג הערב (שישי) את ניצחונו הגדול ביותר מאז שמונה כמאמן פנאתינייקוס לפני כשלושה שבועות. קטש ופאו גברו 77:88 בחוץ על היריבה הגדולה אולימפיאקוס בדרבי ועלו למאזן של 14:9 ביורוליג.
המאמן הישראלי וקבוצתו הגיעו להיכל השלום והאחווה בידיעה שהיריבה שלהם נמצאת בכושר מזעזע, עם ארבעה הפסדים ברציפות ורצו לנצל זאת. פנאתינייקוס לא שכחה שבסיבוב הראשון אותה אולימפיאקוס ניצחה אותה בביתה, וגם נקמה הייתה חלק מהעניין.
3 צפייה בגלריה
שחקני פנאתינייקוס חוגגים
שחקני פנאתינייקוס חוגגים
שחקני פנאתינייקוס חוגגים
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
עודד קטש
עודד קטש
ניצחון יוקרתי. עודד קטש
(צילום: EPA)
למרות שפאו שיחקה ללא הכוכב הגדול, או לפחות הקלע המוביל שלה העונה, נמניה נדוביץ', היא סיפקה ערב קליעה לא רע בכלל, אבל שני הנתונים העיקריים שהביאו לה את הניצחון היו העליונות האדירה בריבאונדים (38 לעומת 19 בלבד של המארחת) ובנוסף 25 מ-25 מהעונשין לעומת 11 מ-19 של יריבתה.
האוורד סנט-רוס (20 נקודות) הוביל רשימה של חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות, קוסטאס מיטרוגלו הוסיף 15 נקודות ו-6 ריבאונדים. שאקיל מקיסיק היחיד שהופיע אצל אולימפיאקוס וסיים עם 20 נקודות.
מי תעצור את פנרבחצ'ה? כרגע נראה שאף אחת. הערב השחקנים של איגור קוקושקוב המשיכו ברצף הניצחונות שלהם והעלו אותו לתשעה, כשגברו 84:92 על זניט סנט פטרבורג. זה שוב היה ננדו דה קולו שהוביל את פנר עם שורה סטטיסטית שהזכירה את עונת ה-MVP שלו ביורוליג. הפעם הרכז הצרפתי סיפק 24 נקודות, 7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים וביחד עם מרקו גודוריץ' (19 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) הובילו את המארחים לניצחון.
3 צפייה בגלריה
מרקו גודוריץ'
מרקו גודוריץ'
תשעה ניצחונות רצופים. מרקו גודוריץ'
(צילום: EPA)
ריצת 0:10 של זניט דווקא נתנה לה יתרון של חמש נקודות במהלך הרבע האחרון, אבל דה קולו עשה ככל העולה על רוחו, והמארחת טסה ל-0:13 תוך שתי דקות, שהוציא לרוסים את האוויר מהמפרשים ושם סוף לקאמבק. וויל תומאס היה מצוין אצל זניט עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, אך ההתפרקות ההגנתית של הקבוצה במאני-טיים השאירה אותו ואת חבריו בידיים ריקות.
ריאל מדריד הובסה בביתה 84:64 על ידי באסקוניה. אחרי מחצית ראשונה בה המומנטום עבר מצד לצד, הגיעה מחצית שנייה בשליטה מוחלטת של האורחת. 47 נקודות קלעה באסקוניה בחצי השני לעומת 30 בלבד של הבלאנקוס, כשאקילה פולונארה (18 נקודות) ואלק פיטרס (16 נקודות) מובילים אותה לניצחון.
במשחק נוסף, וילרבאן גברה על 69:78 על ארמאני מילאנו. דייויד לייטי קלע 16 נקודות למנצחת.
פורסם לראשונה: 22:12, 05.02.21