פחות משבוע לאחר שזכתה באליפות ספרד - עם 0:3 מרשים על ריאל מדריד בגמר הפלייאוף - ברצלונה ומאמנה שרונאס יאסיקביצ'יוס מפרידים כוחות. הקבוצה הודיעה הערב (שני) רשמית כי המאמן הליטאי לא ימשיך בבארסה בעונה הבאה ומי שיחליפו בתפקיד יהיה שחקן עבר נוסף, רוג'ר גרימאו, שהדריך אשתקד את קבוצת הנוער של המועדון.
כבר לפני מספר ימים דווח כי ישנם חילוקי דעות בין המועדון לשאראס לאור המציאות הכלכלית החדשה של הקבוצה, שגרמה לה לוותר על שירותיו של כוכבה ניקולה מירוטיץ'.
1 צפייה בגלריה
שאראס על הקווים
שאראס על הקווים
יעזוב את ברצלונה. שאראס
(צילום: EPA)
ה"מונדו דפורטיבו" פרסם כבר לפני מספר ימים כי שאראס נדרש לוותר על חלק משמעותי ממשכורתו הנוכחית (כ-3.5 מיליון יורו נטו) כדי להמשיך בבארסה. "ועדיין, אני מוכן להתגמש בגלל המצב של המועדון", אמר שלשום הליטאי.
יש לציין כי במהלך העונה הנוכחית עלו שמועות לגבי המשך דרכו של שאראס בבארסה, בה כיכב כשחקן ונמצא על הקווים מאז 2020. הקבוצה הפסידה בחצי גמר פיינל-פור היורוליג לריאל מדריד (שבסוף זכתה בתואר האירופי), אבל תיקנה עם זכייה באליפות ספרד.
מאז שהגיע מז'לגיריס ב-2020, שאראס זכה בשתי אליפויות ספרד ובשני גביעים עם ברצלונה. ביורוליג הוא הגיע שלוש פעמים לפיינל פור אך הפסיד בגמר בעונתו הראשונה ובחצי הגמר בפעמיים האחרונות.