הטריפל-דאבל הראשון בקריירה של טייריס הליברטון הגיע בדיוק בזמן המושלם מבחינתו. הופעה אדירה של הגארד בן ה-23 סחפה הלילה (בין שני לשלישי) את אינדיאנה ל-112:122 ביתי על בוסטון - ניצחון שהעניק לפייסרס את הכרטיס הראשון לחצי גמר טורניר אמצע העונה של ה-NBA ומקום בפיינל-פור בווגאס.
הליברטון המשיך את העונה המדהימה שלו עם שורה סטטיסטית מרשימה של 26 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, ולחשוב שהוא בכלל היה בספק למשחק בשל מחלה. אולי בשל כך לקח לו זמן להיכנס לעניינים ואת ההצגה שלו על הפרקט החל רק במחצית השנייה.
5 צפייה בגלריה
הליברטון והילד
הליברטון והילד
הליברטון והילד בטירוף
(צילום: AP Photo/Darron Cummings)
5 צפייה בגלריה
הליברטון
הליברטון
הופעה לפנתיאון. הליברטון
(צילום: Trevor Ruszkowski-USA TODAY Sports)
מחצית ראשונה צמודה הסתיימה בריצת 2:12 של בוסטון (שהוליכה 48:55 בהפסקה), בהובלת ג'ייסון טייטום וג'יילן בראון כמובן. אז היה אפשר להבין את ההצהרה של צ'ארלס בארקלי לפני המשחק כי "אני יכול להבטיח שהסלטיקס יזכו באופן ודאי באליפות". אמר ונשאר בחיים. רק שאף אחד, מלבד אוהדי אינדיאנה כמובן, לא היה מוכן לרבע השלישי החד-צדדי של הפייסרס.
הליברטון היה מעורב ב-19 הנקודות הראשונות של קבוצתו, באדי הילד ומיילס טרנר איפסו את הידית ו-12 הדקות של הרבע השלישי הסתיימו ב-23:37 למארחים. טייטום סידר סיום צמוד ו-1:33 דקות לבאזר היינו בטוחים שנקבל מותחן של ממש, כשלוח התוצאות הראה שוויון 105:105. הליברטון הגיב במהלך של ארבע נקודות (שלשה וקליעת עונשין), הילד הוסיף שלשה משלו ודאנק של ארון נסמית' סגר ריצת 2:10 תוך דקה. הסיפור היה גמור והאוהדים סיימו את המשחק בקריאות "M-V-P, M-V-P" להליברטון. מה נגיד, ערב קסום לכוכב הצעיר.
5 צפייה בגלריה
טייטום
טייטום
32 נקודות שלו לא הספיקו. טייטום
(צילום: Trevor Ruszkowski-USA TODAY Sports)
5 צפייה בגלריה
טרנר חוגג
טרנר חוגג
טרנר חוגג, הורפורד מבין שזה לא היום של בוסטון
(צילום: Trevor Ruszkowski-USA TODAY Sports)
הילד הוסיף 21 למנצחת (מאזן 8:11) וטרנר קלע 17 ולקח 10 ריבאונדים. טייטום היה נהדר בצד השני עם 32 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בראון הוסיף 30 למפסידה (5:15). אינדיאנה, שנותרה בלתי מנוצחת בטורניר, תפגוש בחצי הגמר את המנצחת במשחק בין מילווקי וניו יורק.

גם ניו אורלינס בווגאס

שמונה דקות בתוך המשחק בין ניו אורלינס לסקרמנטו, הקינגס הוליכו כבר בפלוס 15 (17:32) ונראו כמי שמשייטים לניצחון קליל. בסיום הערב, דווקא האוהדים המקומיים בגולדן סנטר ירדו מאוכזבים.
5 צפייה בגלריה
ג'ונס
ג'ונס
ג'ונס מאושר
(צילום: Darren Yamashita-USA TODAY Sports)
ערב קליעה מאוזן וטוב של כל שחקני החמישייה של הפליקנס, בתוספת יום של 14 מ-31 מחוץ לקשת סידרו לקבוצה מקום בחצי הגמר, כשהיריבה תיקבע הלילה במפגש המסקרן בין לוס אנג'לס לייקרס לפיניקס.
שישה שחקנים סיימו בספרות כפולות אצל ניו אורלינס (10:12), כשמעל כולם בלט ברנדון אינגרם עם 30 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הרברט ג'ונס הוסיף 23, 5 ו-5 בהתאמה. זאיון וויליאמסון היה סולידי עם 10 נקודות ו-6 ריבאונדים. דיארון פוקס הצטיין אצל הקינגס (8:11) עם 30 נקודות.