ב-NBA פרסמו הערב (שישי) את לוח המשחקים המלא של עונת 2021/22 בסימן 75 שנים לליגה הטובה בעולם. העונה הסדירה תצא לדרך ב-19 באוקטובר ותסתיים ב-10 באפריל 2022.
לכבוד 75 השנים של הליגה, בהנהלת ה-NBA החליטו על 75 משחקי קלאסיקה. כך למשל ב-1 בנובמבר תארח ניו יורק ניקס את טורונטו, מה שגם היה המשחק הראשון אי פעם בתולדות הליגה - בין הניקס לטורונטו האסקיס - ב-1 בנובמבר 1946.
2 צפייה בגלריה
לברון וקרי
לברון וקרי
לברון מול סטף. חגיגה בתחילת העונה
(צילום: רויטרס)
עם כל הכבוד לאותן קלאסיקות, מה שבאמת מעניין אלה המשחקים של הגדולות, וכמובן הלו"ז של וושינגטון ודני אבדיה - את הקהל הישראלי.
אז כבר ביום המשחקים הראשון ברוקלין על שלל כוכביה תתארח אצל האלופה מילווקי. שלושה ימים לאחר מכן יתארחו הנטס אצל פילדלפיה בעוד קרב ענק במזרח. לא שכחנו את האימפריות במערב. ביום המשחקים הראשון ייפגשו עוד שתי מועמדות לאליפות - כאשר לוס אנג'לס לייקרס המתחדשת עם ראסל ווסטברוק וכרמלו אנתוני לצדם של לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, תארח את גולדן סטייט למשחק הקאמבק של קליי תומפסון לאחר הפציעה.
2 צפייה בגלריה
אבדיה שומר על סיאקם
אבדיה שומר על סיאקם
אבדיה שומר על סיאקם מטורונטו
(צילום: רויטרס)
הלו"ז של הוויזארדס
אבדיה והוויזארדס יפתחו ב-20 באוקטובר במשחק חוץ מול טורונטו, לאחר מכן יתמודדו בבית ב-22 בחודש מול אינדיאנה וב-25 יגיעו לבארקליס סנטר למפגש מול ברוקלין. עוד משחקים מסקרנים של וושינגטון בתחילת העונה: ב-7 בנובמבר הם יארחו את האלופה מילווקי, וב-27 בנובמבר יתמודדו בטקסס מול דאלאס ולוקה דונצ'יץ'. ב-25 בינואר תארח וושינגטון את לוס אנג'לס קליפרס, וב-11 במרץ היא תתארח בסטייפלס סנטר אצל לוס אנג'לס לייקרס.