"יש אנשים שאוהבים להיות מפורסם ויש שלא. כשאסיים את הקרירה שלי, ממש הייתי רוצה שאף אחד לא יכיר אותי". הדובר, לא שתופתעו מזה, הוא ניקולה יוקיץ'. כוכב דנבר העניק ריאיון לפודקאסט של חברו לקבוצה, מייקל פורטר, בו טען כי "מאחל לילדים שלי בעתיד, שיזכרו אותי בתור אבא שלהם. זאת המטרה שלי בחיים".
יוקיץ', זה לא סוד, ידוע כאחד שלא אוהב את אור הזרקורים. ואנחנו עוד אנדרסטייטמנט. כזכור, מיד לאחר הזכייה האחרונה באליפות עם הנאגטס, יוקיץ' - בקטע שהפך ויראלי - שאל את הסובבים מספר פעמים מתי אפשר ללכת הביתה. "אני ממש לא אוהב את החיים האלה, כי בסופו של דבר אנחנו רק שחקני כדורסל", הסביר יוקיץ' באותו פודקאסט. "אנחנו רק טובים במה שאנחנו עושים".
2 צפייה בגלריה
יוקיץ'
יוקיץ'
"אנחנו מרוויחים כסף, אבל לפעמים זה מרגיש עצוב". יוקיץ'
(צילום: Ron Chenoy-USA TODAY Sports)
יוקיץ' בריאיון המדובר
"אנחנו מרוויחים כסף, אבל לפעמים זה מרגיש עצוב", המשיך הסרבי. "כשאתה הולך לבר, מסעדה, או אפילו למשחק, ואנשים פשוט מוציאים את הטלפונים שלהם ומנסים לצלם אותך, זה מוזר. אני חושב שזו גסות רוח. אני לא יוצא כדי להראות את עצמי, אני פשוט מה שאני".
כמה שעות אחרי אותו ריאיון, יוקיץ' עלה על הפרקט וכיכב ב-105:142 על ממפיס - הניצחון הגבוה ביותר של דנבר העונה. יוקיץ' רשם את הטריפל-דאבל ה-11 שלו העונה וה-116 בקריירה עם שורה סטטיסטית שכללה 26 נקודות (11 מ-11 מהשדה), 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. "מעולם לא ראיתי טריפל-דאבל במשחק לפני ששיחקתי איתו, ועכשיו זה קורה לידי כל הזמן", אמר בחיוך חברו של יוקיץ' בנאגטס, פייטון ווטסון.
2 צפייה בגלריה
יוקיץ'
יוקיץ'
עוד שיא לאוסף. יוקיץ'
(צילום: AP Photo/David Zalubowski)
יוקיץ' אף עלה הלילה למקום ה-103 ברשימת מוסרי האסיסטים של כל הזמנים ב-NBA. ועדיין, הטריפל-דאבל ה-116 שלו בקריירה היה הסיפור. הוא במקום הרביעי בכל הזמנים בקטגוריה הזו, 22 פחות ממג'יק ג'ונסון שמקום השלישי ורחוק עדיין מראסל ווסטברוק שבפסגה (198).
זה היה הטריפל-דאבל השלישי של יוקיץ' בקריירה ללא החטאה מהשדה - שווה לשיא של ווילט צ'מברליין. הוא גם השווה שיא אחר של הסנטר האגדי כשרשם פעמיים טריפל-דאבל של 25 נקודות ומעלה עם 100 אחוז מהשדה.
מאמנו של יוקיץ', מייקל מאלון, סיכם: "לא אכפת לניקולה אם הוא סיים עם טריפל-דאבל וללא החטאה מהשדה. אם ג'מאל מארי היה עושה זאת, הוא היה מוחא כפיים. הוא שמח יותר מההצלחה של חבריו לקבוצה משל עצמו. זו ההגדרה האמיתית של להיות לא אנוכי. הוא חי את זה כל יום".