דרמה גדולה על המגרש ומחוצה לו קיבלנו הלילה (בין שישי לשבת) ב-Crypto.com ארנה בלוס אנג'לס. חטיפה של דניס שרודר, שהסתיימה במהלך שלוש נקודות של רכז הלייקרס, 13 שניות לסיום, קטעה לממפיס רצף של 11 ניצחונות עם 121:122 מותח.
רק שכבר בהפסקה זכו האוהדים ביציעים ללא מעט אקשן על הפרקט. רגע לאחר סוף המחצית הראשונה, התפתח עימות בין מספר שחקני הגריזליז לשאנון שארפ, כוכב העבר וחבר היכל התהילה של ה-NFL וכיום פרשן "פוקס ספורטס".
4 צפייה בגלריה
שאנון שארפ
שאנון שארפ
כוחות האבטחה מנסים להרגיע את שארפ
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
סטיבן אדאמס נעצר לפני שמגיע להתעמת עם שארפ
סטיבן אדאמס נעצר לפני שמגיע להתעמת עם שארפ
סטיבן אדאמס נעצר לפני שהוא מגיע להתעמת עם שארפ
(צילום מסך)
בין המשתתפים במהומה: דילון ברוקס, סטיבן אדאמס, ג'ה מוראנט ואפילו אביו של כוכב ממפיס, טי. בתחילה היו אלה הערות מילוליות, אבל בהמשך ניסה אדאמס לתקוף את שארפ בן ה-54, מה שגרם לכוחות האבטחה באולם להפריד בין הצדדיים ולהוריד את שחקן הפוטבול המפורסם למנהרה - כדי להירגע (ובעיקר להרגיע את הרוחות).
ברבע השלישי חזר שארפ לכס הפרשן והסביר את מה שהתרחש. "הכל התחיל עם דילון ברוקס", טען שארפ בריאיון לכתב ESPN דילן מקמנמין. "אמרתי שהוא קטן מדי כדי לשמור על לברון והוא אמר לי 'לך תז***ן'. השבתי: 'לך תז***ן' אתה. הוא התחיל להתקרב אליי ואמרתי לו: 'אלה בעיות שאתה לא רוצה'. אחר כך הגיע ג'ה משום מקום והתחיל לדבר, הוא בטח שלא רצה בעיות כאלה. לאחר מכן אביו הגיע, וגם הוא לא רצה בלגן. אל תיתן לטיפשים האלה לשטות בך".
4 צפייה בגלריה
שארפ וטי מוראנט נפרדים כידידים
שארפ וטי מוראנט נפרדים כידידים
שארפ וטי מוראנט נפרדים כידידים
(צילום: AFP)
שארפ הוא אחד מצמד הפרשנים בתוכנית "Undisputed" ובולט באהדתו ללברון ג'יימס. המשתתף השני הוא סקיפ ביילס, מבקר ידוע של כוכב הלייקרס. ביחד השניים מייצרים אש ותמרות עשן. אגב, לא ממש ברור עדיין מדוע שארפ התחיל להתגרות בברוקס מלכתחילה. טי מוראנט, אביו של ג'ה, אמר לאחר התקרית כי גם הוא וגם בנו "חברים טובים של שארפ" ושאין להם כלום "מלבד אהבה אליו". באמצע הרבע השלישי, אגב, תועדו שארפ וטי מוראנט לוחצים ידיים ומחייכים.

סטיב קר דורש: "קצרו את עונת ה-NBA"

מאמן גולדן סטייט, סטיב קר, המשיך גם הלילה בקו התקיף שלו נגד ראשי ה-NBA בכל הקשור לאורך העונה (82 משחקים). קר השיג הלילה עם הווריורס ניצחון חוץ 114:120 בקליבלנד, ועשה זאת ללא כוכביו הגדולים - סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין ואנדרו וויגינס.
4 צפייה בגלריה
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
מאמן גולדן סטייט ווריורס סטיב קר
כועס. קר
(צילום: AFP)
מי שהכי נפגעו מהעניין היו האוהדים, שבביקור היחידי העונה של האלופה באוהיו - לא ראו את הסופרסטארים הגדולים שזכו למנוחה. "אני מרגיש נורא בשביל אוהדים שקנו כרטיסים כדי לראות מישהו, ולא מקבלים הזדמנות לראות אותו משחק", אמר קר. "זה החלק הכוחני של העסק הזה. זו הסיבה שאני אמשיך לבקש שיורידו את כמות המשחקים בעונה הסדירה ל-72. זה ימנע סיטואציות משוגעות, אני חושב שזה יגרום לשחקנים לפספס פחות משחקים".
קר, שקבוצתו שיחקה יום קודם 53 דקות בהפסד לבוסטון בהארכה, הוסיף: "הוכח שאם שחקנים סובלים מכאבים ומשחקים יומיים ברציפות, הסיכוי שלהם להיפצע עולה. לכן אנחנו רואים את התופעה הזו בכל רחבי הליגה".